Tuesday, 21 September 2010

Baru pandai maen bowling *huh!!!





Sebenarnya aku teringin sangat nak maen boling..
Tapi bila teringat peristiwa lampau yakni pernah
terkehel tangan, aku tidak berani untuk mencuba..
takut-takut tangan terkehel lagi...mana la tahu masa duk
main tiba2 bola tu pergi skali ngn lengan2..
xke meraung sampai terkeluar jantung ko kt situ..
tapi bila fikir-fikirkejadian itu lebih kurang 8 tahun lalu..
 dah boleh kotmain permainan baling-baling bola ke lantai nih... 
haha.ye laa..asyik maen kat henset and laptop je game ni..
Nak laa gak maen yg real-real nyer.. 

Dah laa time kawan-kawan ajak maen, aku just jadi penonton.
Masuk longkang aku tepuk tangan, strike pun aku tepuk tangan. 
Hahahaha..

Tiba-tiba je time balik raya hari tu terbuka laa pintu hati aku
untuk bermain bowling ni.. Gi maen kat KB Mall. cam best kan..hahaha!!!
First2 lempar bola dah stike (pdhal mesin tu salah kira)
walaupun satu lagi tak jatuh...haahahah...kira cam bonus pin raya la tu..

Masa game yang pertama dapat 95 je mata...cess....
Then game kedua dapat 100.. hahaha...boleh laa kan..
Kena polish lagi ni..huuhu..polish kt Mines plak.. huhu..
tak pun polish kt South City.. hohoho...

Setibanya kami (pemain boling wakil Kolej 6 UPM di KB Mall).
Hahahaha.. Mimi, Anuar, Saya, Faidzan.


Sebelom maen posing dulu... Maut..Hahaha...
Mimi (pakai baju raya), Faidzan, Saya, Mijea.

very da jakun gmbr aku ni...
Jakun pun strike OK!!! Hahahaha...


Yo yo ar je 2 orang tu...
yang baju itam tu, xpasti longkang ke tak..
yang baju coklat tu (aku xkenal pun)
gaya lebih je...hahaha...wat spin...huhu..


Penat maen boling!!! so, makan time...huhuu...
makan kat chicken rice shop..


Kekenyangan sudahhh...jom balik...


Sekian terima kaseh...

Tunggu!!!!!! ada lagi....
Jap...
tiba-tiba ngn duk bangga2 dah pandai main boling...
zapppppp...terbaca Ohtidak!!!
Hambek ko!!!




Amacam...ada berani????Pengsan ko...menanges tak berlagu.
...hahaah..so Hati-hati laaa... 

Take Care GARNIER!!.. :-)


1 comment: