Thursday, 23 September 2010

15,000 kedipan

Tahukah korang, mata kita berkedip
sebanyak kira-kira 15,000 kali dalam sehari.
Kedipan mata adalah untuk melindungi kedua-dua
bola mata selain mencuci melembapkan mata.

Kedipan mata juga boleh menggambarkan
emosi seseorang. Semakin anda panik,
semakin kerap anda akan berkelip taw...!!



p/s : : cantek dan menawan kan mata budak di atas itu!!!! huhu

17 comments:

  1. aku dh agak dah hg dah taw mta aku cantek n seksi..erkkk

    ReplyDelete
  2. menawan sungguh...tergoda nyah2 diluar sana.haha!

    ReplyDelete
  3. agak2 kalo ko tenung cikgu disiplin aku sape yang menang?? ;p

    ReplyDelete
  4. nice info.. tetiba feeling mata menawan.. hehe =P

    ReplyDelete
  5. masalahnya mata aku berkedip sebab sakit mata! nak tgk slide dlm kuliah pn susah!

    ReplyDelete
  6. MK Kimi :: omg...larikkkkkk!!!

    ReplyDelete
  7. HaNTwO:: ajak cg disiplin hg tu... haha...lawan ngn aku..

    ReplyDelete
  8. RedLife2Love:: mata kamu pun cantek laaa....huhu

    ReplyDelete
  9. Kanda:: dalam bilik hg duk tgk ape???

    ReplyDelete
  10. GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr : Ahakkkkssss...

    ReplyDelete
  11. banyak tu, dah tentu kita tak perasan rupanya 15,000 dalam sehari. Good you info.
    Petua cegah penyakit medu atau gastrik

    ReplyDelete
  12. feyus ::betul2..tapi kita xperasan kita berkelip sebanyak tu...

    ReplyDelete
  13. emm, que, baru aku tau kenapa mata aku merah...

    ReplyDelete