Monday, 16 August 2010

Tiada cuti !!!

Dua minggu ini amat meletihkan! sangat! rase macam tak de pun cuti 2 hari Sabtu dan Ahad. Mane hilangnya cuti aku??? Sape curik!!! OK, UPM curi.. hahaha.. Pada minggu lepas aku attend Finishing School bersama beberapa lagi MTMK6 dan MTM kolej lain. Aku join Leadership program! Best dan tidak mengecewakan!!  Banyak yang aku dapat belajar, dan yg penting aku dapat bertanya ke mana hilangnya sijil starting school aku.

Kursus ni berlangsung selama dua hari. sabtu dan ahad bermula pada pukul 8.00 pagi dan berakhir 6.00 petang. Sekejap bukan???? Hahaha.. amat memboringkan seronok sampai tidak mahu balik. Rase mau tidur je kat lam bilik seminar itu kerana terlalu ghairah speaking London. "

And at that time i sound silly when i speak in Malay u know!!!And when i walk out from the room, suddenly I dunno how to speak Malay. It's so miracle.. After that, I hit my head to the wall 100 times, then I remember again to speak Malay. So nervous at that time and everybody jealous at me!!! "

Sila abaikan tokok tambah dan mitos di atas itu. berbalik kepada cerita tadi, pada minggu ini pula, sekali lagi tak sempat nak rehat secukup2nya, walaupun....  sebenarnya hari ahad ada dua test weh... gile ko nak tidor or lepak.  buku blog je 24 jam dlm beg depan mata...Mujurlah sudah mempunyai kenderaan peribadi.. ceewahh...senang la untuk berangkat ke sana dan ke mari. Huhu... kenderaan sponsor bernombor BKW6680, sila sentiasa cergas.. Huhu..berbaktilah kepada tuanmu...hahaha... ngek laa...

Thanks kepada Adila kerana telah membawa kami ke Mines secara tidak disengajakan pada hari Jumaat lepas!!! Tujuan sebenar adalah untuk mengisi minyak kereta beliau, namun aku merungut tiada kurma untuk berbuka puasa, kemuadia beliau terus memecut ke Mines, Namun begitu, kami tidak pun membeli kurma!! barang lain yg menjadi idaman!!! Huhuhu... Suke-suke-suke!!!!! :") 



p/s : : Harap-harap minggu depan saye free! Huhuhu

No comments:

Post a Comment