Saturday, 14 August 2010

.. smart smile intelligent..

Entri ini khas untuk pemberi Award..
Tenkiu... Award kedua yg saya dapat setelah berkecimpung dalam blog ni..
Thanks to Abang Azwandy, walaupun baru sahaja follow beliau,
tapi dah dapat award daa...hehehehe...tenkiu..
Nanti nak join contest yg beliau buat... anda semua pun jgn lupa join taw..
: : sila klik pada poster untuk ke contest RAYA dalam KENANGAN.



*jangan lupa join taw!!!!



**thanks to Abang Azwandy

Rasa macam tak mau bagi anugerah ni kat orang lain..
Huhuhu, mak ai...kedekut giler aku nih... huuhu...
ok lah...ok lahh... saya mau bagi kepada!!! 

v
v
v
v
v

1) WanSHilaKLM (Kak La)
2) kau,aku dan mereka (Dyla Ahmad)
3) :: nadia adnan :: (Cik Puan Nad)
4) HikayatKanda (Iskandar Shah)
5) ~PaNdA~ (Miemen)

p/s: Jom pakat serbu blog Poet Dusun Bayu

11 comments:

  1. wah...
    Thanks wan...
    Siap promote Poet Dusun Bayu plak tu...
    Hehe...Thanks k...

    ReplyDelete
  2. Same2..huhuhu... Blog yg menarik kena la promote~ huhuhu...xde mase lgi nak siapkan contest tu... byak masa lagi kann.. huhuh..harap2 sempat...

    ReplyDelete
  3. aiiyyokkk~~thanx la sgt2...aku da lma x hapdet blog...tp dpt award gak eh...heheh...thanx...

    ReplyDelete
  4. award ni adalah perangsang untk anda sentiasa hapdet...hapdet je aktiviti yg ko wat hari2... huhu... baru syiok..

    ReplyDelete
  5. ade 21 hari lagi...cepat2 lah ye.hehe...

    ReplyDelete
  6. orait..huhuh...saya akan uasahakn... huhu

    ReplyDelete
  7. hahahah~~~weyt~ape pasal aku dpt award ni??criteria??slaen dr ko nk pakse aku hapdet hri2...hehe

    ReplyDelete
  8. award ni utk org yg slalu komen kt blog aku..hahah..

    ReplyDelete
  9. salam...
    CONTEST~ Join2~

    http://wourmen.blogspot.com/2010/08/apa-itu-cuci-contest.html

    ReplyDelete