Saturday, 14 August 2010

Saya Sayang Rita Gila2..

Khas Buat Peminat-peminat Rita Rudaini

Majlis Hari Lahir Rayyan (1 Tahun)

*gambar telah didelete*


Nota tambahan::


"terubat rindu kt my fevret actress ni."


"Untungnya Aidil, muda-muda dah dapat anak dgn keadaan yg tidak terbeban."
**maksudnya tidak berada dalam kemiskinan. sesetengah lelaki yg kahwin muda ni
kadang-kadang keadaan kewangan diorng kurang terjamin sket.. Ermm...


"Kalau tak silap, Rita ada drama terbaru dalam Astro, tapi lupa drama apa.
**Jangan lupa tengok ek!!!


"RIta jugak jadi artis undangan dalam rancangan kt Astro Ria
yang menampilkan anak dia sekali tu..Lupa tajuk apa..
Yang saya ingat hari ahad kul 6ptg.. dan saya tak pernah
tengok lagi rancangan tu.. huhuhu..nak nengok."
**harap2 ada kt youtube.!"


"Da tgk Majalah  Keluarga Cover Rita + Aidil yg saya post hari tu???
Nanti saya akan beli baju raya yang sama macam Aidil pakai tu taw..
Insya Allah, warna pun sama..Huhuu..doakan saya dapat cari baju tu.."
**Tak sabar rasanya nak gi Jalan TAR!!


"Hahahaahhaa"
**gelak ceria~ mood happy~

7 comments:

  1. wahhh.....sedapnya kfc, bila u nak blanja i Q?

    ReplyDelete
  2. aidil ni sebaya ngan saya, tapi boleh jadi suami dah, siap beranak. Harap saya jadi cam aidil jugak, dapat isteri kaya....haha
    nice photoes...

    ReplyDelete
  3. i nak belanja u??? u sape??? hahaha

    ReplyDelete
  4. kaya dan cantik yg penting..huhuh... tapi biar laa kita lgi gaji besar dri isteri... hopefully..huhu

    ReplyDelete
  5. aku dah tau sapa kamu sebenar..haha

    ReplyDelete
  6. zaquan tak dapat dtg.teman aku study.

    ReplyDelete
  7. apa laa agaknye yg zaquan boleh ajar u tu...hahaha

    ReplyDelete