Thursday, 26 August 2010

Rita - Aidil - Rayyan


Macam marah je!!! Rilex ar.. Hujan turun air...Bukan turun api... Huhuhu..kalau turun api lain lahh... Sabar ek...Jom saya sajikan sesuatu yang boleh membuatkan anda tersenyum lebar sampai ke belakang telinga.
Dan kepada insan-insan yang tidak suka entri ini, jangan laa suka-suka mengepost komen - komen layang yang berbau dengki dan iri hati... Dunia hanya sementara, oleh itu marilah kita saling berbaik-baik dan 
saling menyayangi. Usah benci membenci, nanti anda juga yg makan hati. Tapi kalau nak sayang menyayangi pun jangan lah sampai tiada batasan antara lelaki dan perempuan. Usah berdua-duaan sehingga menimbulkan fitnah.. Takkan laa tak pernah belajar kat sekolah dulu.. Tipu sangat laa kalau tak belajar... Ingat tu..dosa taw!!!! Jangan pula sebelum bercinta segala pantang larang dan batasan semuanya ingat, tapi masa bercinta batasan tu semuanya melayang-layang.. No no no...itu perkara yang tidak sihat.. Sila jangan amalkan.. Kalau kami tak nampak, tapi Allah nampak... Jangan malu sebab manusia, tapi malu lah jugak kat malaikat di kiri dan kanan anda.. Jangan buat benda-benda yang tak senonoh taw.. Kalau nak buat, sila kahwin cepat-cepat! Terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata, terlajak perbuatan buruk padanya... Menyesal tak habis...

Entri dah melalut ke mana-mana ntah.. Huhuhu..sebenarnya saya nak korang tengok gambar ni.. Special untuk peminat-peminat RITA RUDAINI dan AIDIL ZAFUAN.

*Gambar didelete*

p/s::


saya: Lagi mesra kite dua kan Wafa..
Wafa: Semestinya...Saya lagi pandai pose dari si Rayyan tu..
Saya: dia pun dah pandai pose gak... Tak baca majalah keluarga edisi Julai ke??
Wafa: Blom baca lagi...Nanti bawak balik rumah ek... I nak tgk.. Huhu..
Saya: Okeh..Huhuhu...kalau tak sabar nak baca review lu kt sini

(Dialog adalah rekaan semata-mata dan telinga)

Sumber gambar Rita Rudaini:: Facebook Rita Rudaini bt Mokhtar


4 comments:

  1. hee~~ i suka rita... comel.. anknya pun comel.. ayhnya hensem.. for da conclusion saya minat satu family dia.. saper2 nak kutuk rita maih jumpa saya dulu,... nak tanya kamu aperhal.. hehehe.. kidding.. but i loike this family.. wee~~

    ReplyDelete
  2. sama2..huhuhuu....sangat cantek kan rita....hihihi

    ReplyDelete
  3. Salam...

    Wan, dl sy mmg minat kat rita..
    Sbb dia chantek..hehe...

    ReplyDelete
  4. setuju...kalau dia blakon pon sangat best... huhu

    ReplyDelete