Tuesday, 17 August 2010

Raya Dalam Kenangan




Gambar di atas adalah pada hari Raya Aidilfitri tahun lepas 2009...
Seperti sebelumnya saya beraya di Besut, Terengganu rumah Mak dan Ayah.
Macam biasa lah kan, kalau dah ada blog, mesti mau buat kad raya khas yg ada gambar kita,
so saya pun tak nak lepaskan peluang buat kad raya untuk blogger2 dan juga kengkawan kat fesbuk.

So, saya mula bertindak menyuruh adik saya menangkap gambar saya di kampung. Banyak kali jugak laa saya suruh dia. Huhuhu... Disebabkan ramai orang dalam rumah yg datang beraya, saya pun ape lagi, photoshoot je kat luar rumah. Atas jalan plak tu...Sebab tu laa tersnap dengan belukar skali.. hehehe... kata budak kampung...simbolik la tu... hehehe... 

Setelah beberapa keping ambik...(beberapa ke??? rasa cam banyak jugak...ada berdiri, duduk, tgn ke atas , tgn dalam poket, meniarap je tak de.. hhuhu) saya pun mula laa mengedit gambar-gmbar yg terpilih. Bermulalah sesi membuang background dan memilih background yg lbh cantek.. Lebih kurang 15 minit menghadap laptop dan menghadap adobe photoshop, inilah hasilnya~ taraaaaa!!!!

http://wamozuwaha.blogspot.com/2009/09/salam-lebaran.html

** gmbr ni xtermasuk lam contest taw...just nk tnjuk hasil je... hehe..

p/s: tahun ni nak posing lagi meletop..hahaha...
xnak photoshoot kt ats jalan dah... nak photoshoot 
kt lam studio plak laa..Huhuhu...

Saya mau tag:-


1) Kak La
2) Adila
3) Miemen
4) Ilham
5) Iskandar

2 comments:

  1. weeeeii...cemana nak tag org tu haaa??kalo aku tulis je, xley nk klik stu...cemana2??

    ReplyDelete