Thursday, 12 August 2010

Ramadhan 1


RABU


mood: tension jew!!

Semalam saya ada test 1.
Semalam ada 2 paper subjek.
Semalam ada ujian Analisis Kompleks
Semalam ada ujian Pengenalan Kepada Multimedia.

"Semalam saya ada test 1 untuk 2 paper iaitu bagi subjek 
Analisis Kompleks dan Pengenalan Kepada Multimedia"
(merujuk kepada pemilik blog, bukan orang yg berada di dalam gambar.!)

OK, nak berterus terang di sini, test Multimedia sangat la tak puas hati.
Kurang dapat menjawab kerana ngak paham soalan walaupun ada dwibahasa.
Lucu bukan,paper exam kt Universiti pun ada dwi bahasa.
dwi bahasa yg dibekalkan adalah bahasa Tamil dan English!
**Pengsan!!!! Hahaha... tipu ja... Of course la BM+BI..

Oleh yang demikian, saya membuat keputusan untuk berbuka puasa
di Hotel Sri Cempaka. Ini disebabkan rasa ketakutan untuk berbuka
di Kolej pada hari pertama membuak2.. Tidak tahu kenapa.. Hahah.
Rasenyer still blur2 lagi sebab dah puasa kan. sampai pening kepala
dibuatnya..Hahahah...pelik bukan!!
*faktor lain, kelas hari khamis kul 3ptg.

So, saya membuat keputusan untuk berbuka di Hotel Sri Cempaka 
aka Rumah Kak La  Mantin, Negeri Sembilan darul Khusus, 
Negeri Kelahiran suami RITA RUDAINI. Cheeewahh.. go Perlis!!

Huhuhu..Alhamdulillah, dapat berbuka dengan kenyang  dan dapat
makan Ikan Singgang. Huhuhu.. Bukan senang nak makan ikan singgang
kat UPM ni.. jarang2 je taw..Huhu..Kt kedai selera kelantan je ada..

So dengan ini saya ingin mengucapkan, Selamat Berbuka Puasa.

p/s:: Kurasakan, Ramadhan kali ini amat sayu. Oh tidak!!!
* kat mana aku letak lagu raye ek??? tercari2..

mood: Ceria kan~

2 comments: