Sunday, 29 August 2010

Majlis Iftar Jamaie 2010

Salam.

Baru nak hapdet.. Hehehe..sekarang tepat pukul 7.00 pagi. Rase mengantuk ni. Tahan dulu untuk menghabiskan penghapdetan blog ini.Saya cuti 3 hari termasuk hari ini, Ahad. 2 hari semalam ada hal. sebab tu tak boleh nak update. Hehehe.. Lagipun tak ade gambar nak post untuk korang. Henfon yg lama ni tak leh baca memory card plak. Buat hal btol laa...Nanti nak gi hantar kedai. Mintak2 tak ade apa2 sangat. Huhuhu..

Jumaat lepas, di Kolej saya, iaitu Kolej Keenam UPM telah mengadakan satu majlis berbuka puasa bersama anak-anak yatie yatim. Majlis Iftar Jamaie ni di bawah program Ihya' Ramadhan K6. Saya tak terlibat menjadi AJK, cuma terlibat pada malam tersebut untuk berbuka puasa dan juga sebagai Naqib untuk kumpulan tadarrus....

Menu berbuka: Nasi Arab katanya.... Huhuhu... entah laa betul or tak.. Huhuhu.. Best la jugak... Huhuhu...  So disebabkan saya ni tak terlibat sangat untuk program malam tu, saya tak tahu sangat laa perkembangan diorang. Huhuhu...

Setelah lepas terawikh.. berposing maut bdk yg baring tuu..


Anuar a.k.a jiran sebelah kampong. hahahaha...


Sembahyang Maghrib+Isyak+Terawikh di Dewan Sri Pulasan


Sesi bergossip yg diketuai bdk yg pkai baju warna ijau..
Opss bukan bergossip laa... usrah ni... hehehe


Dah boleh nak akad dah ni... hehehe...
AKu terima nikahnya......



Si Shah ni tak habis2 ngn henfon canggih dia tu.. Huhu..

4 comments:

  1. Wehh kuang ajaq la ko que...bkan aq la ketua owang lain aq pendengar ja..ko yang buka klab gosip kata orang lak

    ReplyDelete
  2. hamihemo: hahaah..harus laa aku bukak usrah jew...huhu

    ReplyDelete
  3. iskandar:: ade laa.yg tgh smbhyg tu..

    ReplyDelete