Monday, 23 August 2010

"BLOGWALKING AWARD 2010"


Dapat award lagi... dari sape??? tak lain tak bukan dari 
sahabat blogger saya yg paling aktif..huhuhu.. tQ to
Bro Azwandy : Poet Dusun Bayu

"BLOGWALKING AWARD 2010"

Syarat penerima anugerah ini kena jawab beberapa soalan.
Soalannya ialah:

Soalan 1
Apakah yang bermain difikiran anda sekarang?
Sesuatu pengalaman yg memeritkan.. Tak sangka aku dah
dapat pengalaman ini di usia ini dan ia sangat tersepit..

Soalan 2
Apakah nama samaran anda?
Family panggil Abang Chik, ada jugak yg panggi Erie
(Tapi saya tak suka org panggil nama ni sebab ia
mengingatkan saya masa zaman kecik2 hingusan)

Kawan-kawan sekolah rendah dan menengah panggil
saya Hairi. Herry, Eri...semua tu lah... huhuhu...

Kawan-kawan kat Matrik dan UPM panggil saya Que.
Tapi saya tak suka org panggil nama saya then
tambah Haidar kat belakang... saya tak suka Que Haidar.
just Q.. thats all.. Huhuhu...

Soalan 3
Siapakah 3 orang yang paling kamu sayang?
1) Esah Binti Puteh
2) Esah Binti Puteh
3) Esah Binti Puteh
4) Wan Hasan Bin Abu Bakar
5) My Big Family

Soalan 4
Panggilan untuk si dia?
Dia tak muncul-muncul lagi...
kalau dah muncul nak panggil dia Habibi. Haha..

Soalan 5
Hadiah yang anda impikan daripada seseorang yang istimewa?
Kejujuran, Keikhlasan, Kereta, Rumah, hahaha...

Soalan 6
Blog mana yang anda selalu lawat?
Blog yang saya wajib & selalu singgah ialah:




8 comments:

  1. thanx. saya akan belanja anda Mcd GCB

    ReplyDelete
  2. Azwandy:: Tengok laa sape yg bagi.. huhuh

    ReplyDelete
  3. Encik Tikus: Hahahaah... nak2.. huhu

    ReplyDelete
  4. u nak pggil si dia habibi yaa.
    comel je.
    :)

    ReplyDelete
  5. chawyna:: ade dgr x org len panggil mcm ni???huhu

    ReplyDelete