Monday, 16 August 2010

Anonymous Anuar

-Salam Enam Ramadhan-

Satu hari tak update blog. Bukan tak nak update,
tapi banyak kekangan. Kekangan masa, gulfrend dan kekangan wifi. Huhu..
Hari ni nak bagitau satu rahsia yg telah terbongkar.Huhuhu!!!
Akhirnya tertangkap juga pemilik/org yg post komen liar di blog wamozuwaha.

Orang tu datang sendiri kt saya. Aceli dia dtg nk tanya soalan Matematik.
tapi saya plak duk mengadu ngn dia pasal komen liar nih.. Saya memang dah syak
orang yg mengomen tu antara budak2 Kolej Enam je.. Yelaa.. budak K6 je yg pggil saya "Que".

Aceli saya syak dua orang, antaranya Palini. Huhuhu... dan org kedua tak sempat nak syak
bila tya dia terus tersenyum lebar then buat2 tak tahu dan terkejut.. Hahhaha.. memang tak pandai nak sorok rahsia r mung Nuar.... Tapi baeknya baek ker??? budak Nuar nih, tak sempat 1 hari nak kenakan kawan dia,dia sendiri datang mintak maaf..Hahahah... Tau pun takut..huhuhu.. bukan pengecut, tapi bagus laa terus mengaku kesalahan diri sendiri...

Korang tak tahu kan apa komen2 liar yg nuar post dalam blog saya, tapi belom di approve dan saya takkan approve..Huhu..motif nak approve komen2 yg geli mcm ni.. Huhu..u olls baca lu ek sebelum saya delete komen2 ni.. cuma sorang je lagi saya tak tahu, sape laa yg menyamar jadi Rita Rudaini then komen pasal entri saya yg membosankan.. yang pasti dia pun Budak Kolej 6.. Hurmm.. ada jugak org yg xpueh hati aku minat kat Rita Rudaini... Huhu...



**very the over komen2 si Anuar nih..

p/s: Kepada Anuar, sila jaga kesihatan, makan ubat yg Dr. bgi...
Rehat secukupnya, gunakan MC anda dgn sebaik mungkin!!!!
perbanyakkan fesbuk rehat dan kurangkan bercakap!!! Hahaha

11 comments:

  1. Mujur dia duk dekat ngn rumah aku jer.. kalau x.....huhuh

    ReplyDelete
  2. geli kew??? menyampah ada lew...

    ReplyDelete
  3. wahhhhhhhhhhhhh , femes aku dlm blog wamozuwaha ni...hehehe...publisiti murahan,,,,kuang,,kuang,,,kuang,,,

    ReplyDelete
  4. sepatutnye ase bangga,.,,hahahaha

    ReplyDelete
  5. udah la, malas asenye nak bace blog esei yg panjang2,,,tgk gmbr ok lagi,,,

    ReplyDelete
  6. siapa Anuar tu, baiknye tolong mengaku untuk I, bagus betul...xsangka ade juga orang gitu..

    ReplyDelete
  7. ternyata silap....

    ReplyDelete
  8. wtfish?
    pfttt~
    nuar ke org nye?
    wakahkah.
    geli aku bce..

    ReplyDelete