Monday, 30 August 2010

Ampun Maaf dipinta...

Gambar ni saya dedikasi kan kepada kawan-kawan saya.: : .

Amier Azrul Alias
Zulkhair Mohd Nohrovi
Iskandar Shah Mohd Zawawi
Tengku Anuarul Amin Tuan Mat

Ampun maaf aku pinta kalau aku ade wat salah ngan korang..
Sengaja or tak sengaja.. hehehehe.. terlebih bergurau ke...

:: Zul ::
-Maaf slalu kacau ko nak tido, sepah-sepahkan bilik ko,
-tendang pintu ko ngn kaki n ngn helmet masa sahur (nk kejutkan ko je)
-selalu cakap rambut ko macam bunga.. 
-selalu cakap hutan melintang tu xmaju (memang pon)
-selalu cakap ko ni macam orang tua (sebab ko suka bergaul ngn geng2 nenek)
-selalu tanya ko macam-macam sampai ko tak larat nak jawab
-selalu sakat ko masa ko tgh cakap
-selalu ajak ko bergosip...ko pun same..slalu ajk aku bergosip..dah xmo bergosip daa..

:: Nuar ::
-Hari tu aku yg tulis kt status facebook ko, lepas tu aku buat2 tak tau..
Hahaha...lepas tu ko cakap facebook ko kena hack.. akulah hackernye..
Huhuhu..padahal masa aku tulis tu ko gi tndas sblm ko balik bilik
aku cepat2 keluar..Huhuu...maap.. tapi aku just cakap ko hensem je.. xpe kan.. hehe
- Kalau aku gi bilik mung mesti aku bukak facebook aku.. hahaaha. then aku aku log out facebook mung..tapi skrg pc mung dah xde...so dah xleh tgk citer duyung lagi.. hahaha..xbest pon citer tu kan...nnti nak tgk AJL camne???
- Maaf mlm tdi aku tipu mg..mg tya aku dah bli nasi blom, aku ckp dah beli..
pdhl aku xbeli lgi... Aku ckp cmtu sbb xmau bgi mg rase besalah je.. sebab mung ni suka sgt rase bersalah...
-Aku slalu ambik duit syiling mung sbb nak basuh kain.. hahaha..Halal ek..

:: Iskandar ::
-Sori sebab ade niat nak tumpahkan BUDU kt katil ko.. hahahaah..
-Teremosi sdkt semasa mung tumpahkan 1plastik air fresh oren ko tu.haha
- Kadang-kadang selalu xsependapat tentang idea dan konsep ko...
aku just cakap apa yg aku rase ok dan tak ok je...
- Aku still xsuka lagi tema MAKP ko tu...yg Amy Mastura nyanyi.. 
very the lagu alien kt planet marikh...pelik!!!
-sorry sebab slalu cakap pasal yanie ko tu..Aceli tu je modal aku nak
gelak2 ngn ko..ko pun suka sgt kan update pasal yanie kt aku.. haha

:: Amier ::
- Sorry coz pasal SOGO hari tu, kami ajak balik awal. Huhuhu.. mg xsempat nak shopping...hahaahah...
-Kadang2 aku masuk bilik mung ade niat jugk nak sepah2 kan katil rumet mung, tapi disebabkan dah nmpak bersepah, aku biarkan je.. hahaaa..
- maaf mase mg bagi dunkin donut tu aku demand nak big apple..  nnti bgi big apple lak.
- maaf masa gi kedah hari tu aku xteman mung gi kulim.. Hahaha..xpe kan..
- dlm gmbr ats mg yg pling pendek skali sbb aku lukis tu mung ngn duduk bercankong..aceli zul paling pendek.hahaha...opsss..

Saya sayang kamu semua.. (O_o)
Selamat Hari Raya..

Malam ni bukak sama-sama.
ade org sponsor lagi...



p/s:: dah jumpa video tutorial yg zack zukhairi.. maaf kpd zack
sebab orng ni seakan2 ngn orng kamu...xpe kan... huhu...
huhuhu... maaf lukisan terlalu cantik buruk.

16 comments:

  1. nice drawing.. nice writing..

    saya pn nak mintak maaf jgk kalu ada wat salah..

    pasal idea tak sependapat tu mmg saya tak kisah pn! sebab tu sy suka tny awk apa2 pandangan sbb sy tahu idea akan bercanggah!! kalau saya tny org yg asyik setuju dgn pendapat sy je, BAIK JGN TANYA!! betul tak?

    Pasal yani tu, sy slalu update kt awk sebab sy tgk awk mcm suka kt dia.. hahaha

    niat nak tumpahkan budu tu takpela..dh maafkan.. sbb belum tumpah lg kan???

    sorry pasal air oren tertumpah tu.. sy janji lepas ni sy x bwk dah air oren kt bilik awk.. sy bwk air tembikai lak.. hehehehe

    ReplyDelete
  2. mesti dieorg terharu...;-)

    http://bysandraazwan.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. salam kunjungan

    bagus la.. bermaaf2an tak perlu tunggu raya kan??

    ReplyDelete
  4. Iskandar: maaf diterima.. hahaha... O-O ekk..huhuhu...duet raye mane???

    ReplyDelete
  5. SANDRA AZWAN: hopefully... kamu terharu jgk ke??? huhuhu....

    ReplyDelete
  6. AngahSayang2314: betul2x... takut xsempt tunggu hari raya...parah plak..

    ReplyDelete
  7. yeah!!
    amey di sini..
    wakaka~
    psl sogo ye?
    urm,jap nk pkir.
    hehe :p

    ReplyDelete
  8. sila jgn fikir..keputusan sudah muktamad.. hahaha

    ReplyDelete
  9. nk tgok video tutorial die ! bgtau rina ye!

    ReplyDelete
  10. yup..okehh..dh bgtaw kt blog kmu..

    ReplyDelete
  11. klu dpt kfc or mcD bru ok :pp

    ReplyDelete
  12. mcm mne nak tngok vdeo tutrial 2..
    berminat la..~~
    can u share..??
    wink3..
    tengs.. (^_____-)

    ReplyDelete
  13. amey: mg nk blanje ekk...tQ...huhu

    ReplyDelete
  14. afifah: selamat mencuba...heheh

    ReplyDelete
  15. kelako la entry nih...i like it!

    ReplyDelete
  16. tang mana yg kelako ni?? nak gelak jugok...

    ReplyDelete