Saturday, 7 August 2010

1429 :::: Cancel !!


1429: Sepatutnya no ni la bakal aku dpt sebagai no.plat moto aku.. Huhuhu..tapi tadi orng kt Honda tu call cakap no yg start ngn 14 telah habis dibooking~ Tak ape la kalau habis!! tapi yg aku bengang tu boleh plak dia pandai-pandai menempah no plat lain. Sepatut nya dan sewajarnya dia seharusnya confirmkan dengan aku dulu sebelum membut keputusan sendiri. Pepandai je dia tu... 

Sebenarnya no 1429 ni no permintaan dari my Dad kt kampung tu.. Sebelum ni kereta Proton Saga dan Avanza beliau pun no plat nya 1429. So maybe dia nak Motor yang bakal aku beli dengan menggunakan duit beliau ni pun ada no 1429. Huhuu...malangnya tiada..

Sambung balik dengan orng yg kt kedai tuh, haaaish, dia sepatutnya call aku dulu.. ya dia memang call, tapi call pkol 2. Hello, hari ni hari Jumaat. So aku kat masjid, mendengar khutbah Jumaat serta menunaikan solat Jumaat. Kalau gi masjid mana bawak henfon. Bawak hati je.huhu... Lantas aku call balik org tu.. then yg angkatnya adalah Lelaki Cina. Tak leh nak faham apa yg dia cakap...Aku pun tak reti nak explain lebih2 coz aku thu dia pun tak faham.

So aku pun apa lagi, call la pejabat Honda. Dia cakap dia call aku dari pagi lagi,.. Ok, TIPU!!!! . Padahal call  pkol 2ptg. Nak tipu pun agak2 ar..aku bukan nya guna public fon or telefon rumah.. Hohoho. mangkok betul r ko... Then aku berdiskusi dengan bengangnya, lantas aku cakap tgk r macaman.. Tak bagi kata putus!!! Sebab aku nak psiko diorng.. Padan Muka.. Aku bayar deposit nak no plat tu, so kalau tak de no plat tu call la aku, then kalau aku tak jawab call,  jgn laa gatal2 nak beli no plat lain. Tanya la client lu... Tu pun xleh pikir keee???? Periuk belanga btol r~~



Aku ni punya laa emo! padahal beli moto EX5 Dream je~ hahaha.. tapi aku nak Motor Nouvo, tapi ramai kawan2 aku tak bagi aku beli motor ni~ Huhuh...last sekali ikut cakap diorng laa sebab bab2 motor ni aku kureng sket... Kecuali Motorola.. Hahaahah...


p/s: Nanti dah tak payah nak berebut naek bus dan menghidu haruman dan aroma student2 UPM yg.....
sekian!

4 comments:

  1. sedey!!! huhuhu... my dad yg mintak.. huhu.. (T_T)

    ReplyDelete
  2. bagi la helmet satu kt aku weh! haha

    ReplyDelete