Monday, 19 July 2010

Mulakan hari baru dengan senyuman!

Salam!

Pagi semua. Malam tadi saya sangt happy sebab akhirnya video hasil sulung saya akhirnya berjaya ditayangkan dengan sempurna walaupun pada saat akhir terdapat beberapa kesilapan teknikal kat sofware. Namun saya tetap juga nak tayang, so saya memang betul-betul berdoa agar dapat render dan export ke dalam bentuk movie. Walaupun tidak sesempurna yang saya jangkakan tapi sekurang-kurangnya movie ini mendapat sambutan yang positif dan komen yang memberansangkan. Insya-Allah next time saya akan produce movie yang lagi baik. 

Pagi ni ada kelas kaedah Matematik. start kul 8. So disebabkan takut terbabas, saya mengambil inisiatif untuk tidur di lantai dan tutup kipas then bukak lampu. Yang lagi menyeramkan, malam tadi bila sedikit terlelap terasa dicuit 3 kali. Mungkin perasaaan ingin bangun awal sangat kot... So saya berjaya bangun awal jugak. Bangun-bangun je, terus bukak laptop dan cari journal untuk final year projek. Hari ni dah kena hantar journal kat Dr. Idham. Harap-harap FYP akan berjalan dengan lancar.! Thanks~



No comments:

Post a Comment