Thursday, 1 July 2010

Jumpa Rita Rudaini @ Times square

31 Julai 2010
Bangun pagi-pagi, solat Subuh tidur balik..
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..........


8.40a.m Telefon bimbitku berdering;
Zul: Bangun..bangun..makan kt kitchennette, Kak Ika & Kak Su masak nasi goreng!
Ko dah bangun ke Que?? dah siap lom?
Aku: Mestilah dah bangun, tengah kemas bilik. (ya ampun...terpaksa tipu sunat)
Tapi tak siap lagi ni. (yang ni betul dan tepat)
Zul: Nanti kejutkan Mijea ngn As deh.
Aku:  kena kejut diorng? Aku yg tak siap lagi ni ke kena kejut??


Aku terus ambik towel, sabun, berus gigi ke dewan tandas.
sesekali terdengar suara Zul terpekik2 nama Mijea.
Hahhaha..padan muka Mijea!! Tup2 nama aku pun kena sound!
Aiiyooo padan muka aku jugak~


Ok, semua sudah smpai kat kitchennette! Kami sedang menunggu
si bunga refflesia itu..Aiyooo sabar jela... bye AS!!!! Semoga lena!!!
(T___________T")


Macamana nak ke Times Square??? Aiyooo xtahu lagi!!
Lupa~ tak ingat jalan yg dekat... Matila kalau junior tanya..
Nanti kena chop senior skema!!! Hahahah..


OK, redah je~ jalan jauh!!!
dari Komuter Stesen Serdang ke Stesen Bank Negara!
Jumpa jalan TAR. OK, bulan puasa nanti kita pi sana lak.
Then jalan kaki ke Rapidkl train. Gi ke stesen Hang Tuah. OK!
dah sampai, ke Times Square walaupun kena jalan kaki lagi..
sangat la buang karen!!! gi baiki laptop zul. 
Aku takmao beli apa2... tapi memang sudah menjadi habit aku
bila ke mall, dan sampai ke kedai buku/majalah,
aku akan cari kot2 ada cover girl Rita Rudaini!!!
Tup2..yearghhhhhh akhirnya jumpa, termakbul hasratku.
Zul yang jumpa majalah tu.




Majalah: Seri Dewi & Keluarga 
Edisi: Julai 2010 - Istimewa Ramadhan & Syawal
Kod: ISSN 1675-0381
Bil: 175
Harga: RM10.90
Cover: Rita Rudaini, Aidil Zafuan & Airit Rayyan
Topik: Rita & Aidil rela harungi kepayahan demi Rayyan.


*Rugi kalau tak baca~


Nak tahu rita cerita pasal apa??? Sila dapatkan di kedai2 berhampiran rumah anda!!!


p/s: nak cerita masa balik lak ni... dari train Hang Tuah ke Tasik Selatan.
lepas tu, naek komuter kt Tasik selatan ke Serdang~ Huhu.. Lagi dekat!


*gambar kenangan di tembok penjara Pudu.
lepas kena roboh baru sebok2 nak ambik gmbr kt sini!!








7 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. pa'an : xmau bagi!!! hahaha

    ReplyDelete
  3. Nor fatimah Md don : Yup..minat sesangt!!! anda bagaimana???

    ReplyDelete