Thursday, 22 July 2010

Hari ini di Library

Pada Hari ini saya telah bangun awal.
Ini adalah kerana untuk ke Perpustakaan Sultan Abdul Samad.
**terdiam jap coz tgh fikir library tu kt mana???

Ini adalah perpustakaan UPM..Huhuhu..
Nama class gitu.. gi library lbh kurang kul 10pg.
Stay kt sana smpai kelas kul 3-4pm.
Yahoo...sejam sahaja~

Setelah bertungkus lumus lepak study lam library,
maka, terbangkitnya kebohsanan yg amat mencengkam!
Tangan mulai gatai nak snap sana, snap sini.
**padahal snap muka sendiri bagai..dah la guna webcam jak!! haha..
Menghapdet blog pun menjadi agenda utama.
**fesbuk kt lam library ni begitu lembap!!

Namun begitu tetap ku gagahi untuk menulis nota analisis Kompleks.
namun tetap tidak siap.hahaha...mengapakah???
sebenarnya sambil2 itu, saya menjalankan
assignment Multimedia bagai~ mencari istilah blu ray dan 
nama bagi glove virtual reality!!! apa kejadah benda itu???
Hahaha...dunia semakin canggeh..benda mcm ni pun nak dibuatnya!!

sekarang dah kul 2.37pm. Cepat bersiap ke kuliah.
Walaupun ia hanya berdekatan, tapi saya mahu menduduki
di kerusi hadapan untuk penglihatan yang lebih jelas dan STM mantap.
**tetap juga nak letak STM mantap bagai tuh!!!

**plz izinkan saya pose sekejap!!!



4 comments:

  1. haii..nice blog,click me at http://skelertor2nd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. awal eh bangun,,,,gerok aku deh..

    ReplyDelete
  3. nnti ada masa saya gi..huhu

    ReplyDelete
  4. doh mung sapo?? aku xtau nak gerok sapo!

    ReplyDelete