Tuesday, 1 June 2010

Selamat Pengantin Baru

Selamat Pengantin Baru Kak Mas.
Semoga dengan ikatan ini, pasti akan menceriakan lagi
hari-hari Kak Mas yang mendatang..

Semoga dapat menjadi isteri yang solehah.
Jangan sia-siakan kebahagiaan ini.
Semoga kekal ke anak cucu.

p/s: saya kawen nanti Kak Mas kena dtg gak!!!
hhehehe..

*seri seorang pengantin, senyum sampai ke telinga


*pesanan saya kpd Kak Mas; "Ingat pose2 yg saya ajar tu" hahaha


*Secara tak sengaja, reunion..hahaah

9 comments:

  1. apsal semua nampak lain..
    nampak macam dah matang2 je... emmm

    ReplyDelete
  2. Harus laa matang...harus ke childish lagi???

    ReplyDelete
  3. lagi2 yg pakai baju petak2 tu..mcm kenal je.. emm...

    ReplyDelete
  4. motif tak kenal.. si penjual jamu itu.. hahah

    ReplyDelete
  5. ha? zul jual jamu masa kenduri kahwin kak mas kah????

    ReplyDelete
  6. HANTU JAMU GENDONG.. HAHHA

    ReplyDelete
  7. woi..tak baik la ko ni..haha

    ReplyDelete
  8. kamu bila lagi nk kawen? hehehe... ;p

    ReplyDelete
  9. saya??? hhaaha..xda calon lagi..tolong carikan sorang... ala2 rita rudaini pun dah ok

    ReplyDelete