Thursday, 3 June 2010

2ND AWARD


-1-
Thank to Miss Megi aka Adyla kerana terpaksa bagi 
award ini kpd saya.
p/s: saya tahu, sayalah org yg paling layak 
(then ada orang baling ngn terompah merah)

-2-
nak bagi kat sape ek???
xmau bagi kat sape2 lak...
xmau kongsi award... hahaha..
dah laa jarang dpt, kedekut lak..

-3-
Sebab itu laa aku malas bagi kat sape2..
malas nak link kat diorang..
baek aku tido dari wat benda tuh..
hahhaaa...nak gak?? bayar ar!!!

-4-
a. Bubur Nasi
b. Rita Rudaini
c. Korean Drama
d. Nak baju baru hari2
e. Mau anak kembar

-5-
Lehatlah donia!!!!! aku dapat award
ade aku kesah korang dapat ke x!!
 hahaahah.. ketawa jahat!!!


p/s: nak taw apa soalah kepada jawapn2 aku nih..
gi laa sendiri kat belog adila. tekan sini. SINI lah!!!

2 comments:

  1. hg bukan kedekut..malas la tuh...hahaha...jaga2, kot2 terompah merah sesat kat sana..

    ReplyDelete
  2. kalau nak bagi sesat, biar lah sesat kedua2 belah termpah itu...

    ReplyDelete