Sunday, 2 May 2010

Selsema, Demam dan sebagainya.


Uwaa...hari ni Que demam secara mendadak... Hhahaa...Kesian tgk En.Radzi tadi. Ajak Que keluar. Tapi tak leh nak teman, sebab demam ni. Dah makan ubat. Mintak ngn Tengku Anuar. dia balik hari ni. Selamat Pulang Nuar.. Kawan-kawan MTM, doakan sahabatmu ini cepat sembuh. Moga-moga saya dapat join korang gi Kursus Pemantapan Organisasi (KPO) jua. hahah..

Moga Que tak ber KPO di 002 Delima, Kolej Keenam ek!! Hahaa.. mau juga pergi ke Pulau Pangkor. Kepada Mirul, Napi, Iqbal, Kubeng, Bee, Rezal, Echa, Aida, Kak Shahada, Hadi, Ying, Zulkhair, Jan, Raqib, Hasmil, Step, Fatin, Najib, CheHajah, Mije, Hasfalini, CHong, Puding, Asiah, Kak Iko, Kak Pija, Kak Su, dan Radzi, jaga kesihatan lek lok.. Semoga kita dapat mencapai target yg kita fokuskan..



7 comments:

  1. thanks...ko keje lek lok.. jgn blogging je...

    ReplyDelete
  2. ha...ni ko demam sbab tak ajak aku gi tgk abg ironman tau tak...
    hakhakhak...
    niway...get well soon ya!
    :)

    ReplyDelete
  3. blOm weh...
    malam ni nak nengok IPman 2..
    kungfu...
    hoyeah!

    ReplyDelete
  4. haaha..selamat menonton..tgk kt mana??

    ReplyDelete
  5. kat alamanda @ mines.. :D

    ReplyDelete