Monday, 3 May 2010

Kepada kawan-kawan blogger terchenta!!!


Assalamualaikum kepada semua kawan-kawan wamozuwaha.blogspot.com. Untuk pengetahuan kawan-kawan semua, Que akan ke Pulau Pangkor malam ini bersama kawan-kawan sekolej. Ada program anjuran universiti & kolej. Que balik kolej pada 6 Mei 2010. Jangan rindu-rindu ek. Poyos btol lah.. Jangan lupa jenguk-jengukkan blog Que.. hahaaa... Komen apa yang patut.. HAhahaa.. Kepada blog walking, keep walking and dropping at the shoutmix ek.. hahaha.. Tu je nak bagitau.. Tak kemas apa2 lagi ni. Nak bawak ape ek?? Haha.. yang penting, aktiviti outdoor je semua... kena climbing kot.. Mati laa aku tak pernah panjat gunung, nnti tergelincir, haha...blog climbing penah ar.. Hahaha...tapi mesti best kat panjat bukit-bukau nih.. Hahaha... Ape ape pun hope korang lalui hari-hari yang mendatang dengan penuh bersemangat dan pastikan hari esok lebih baik dari hari ini, dan hari ini lebih baik dari semalam. Timbalah sebanyak mungkin pengalaman pada hari-hari yang kita bakal kita lalui dan yang sedang lalui. Jadikan hari semalam sebagai teladan yang membina. Byee.. Muah.. 




2 comments: