Sunday, 2 May 2010

Ironman 2, Big Apple, Quick Cut

Assalamualaikum. Cerita 1 Mei bermula dengan mesej Tengku Anuar yang mengajak saya ke Mines. Mengapa? Ntah la.. saya fikir mahu makan ja... Cafe dah tutup... takkan makan mi goreng mi sedap je.!! Malas nak tos!! Haha.. Ok..bersiap2 then gerak ke sana lepas Zohor...sampai di sana Mak Cik Hasfalini ngn Mak Cik Jan mesej aku. As tanya kat mana, Jan plak ajak makan. OK semua..jom gak ke mines, makan kat sini. Oleh kerana mereka sangat lambat dek kerana naik moto kak Im yang tak de brek, then tukar plak ngn Motor Kak J = Motor STM, saya ngan Tengku bercadang untuk makan Big Apple. Jom!!

best yang nih..!! rangup!!


comot giler aku makan!!!


yumm..yumm.. RM2.30 sebijik. beli 2 je..

Then after 20 minit lepas tu kot, Si As ngn Jan pun sampai. Masa tu kitaorng dah buat semua benda dah kat Mines. Gunting rambut kt Quick Cut, makan Big Apple, Beli tiket wayang. Ok, Tengku yg ajak kami tgk citer Iron-Man 2. Walaupun aku tak tgk mcamana Iron Man 1,tapi aku tetap juga tgk Ironman 2 nih.. Tiket kul 5.15p.m. Dahla kami duk kerusi paling depan. Giler, semua dah full daa smpai midnite.. Almaklumlah, cuti pekerja..Hahaha.. Best jugak laa cerita dia. tapi agak tidak faham dan keliru...Maybe sebab aku tak tgk yg season dulu kot.

Bila 2 ironman bergabung...hahaah.. tengok sendiri..


Tengku, Hasfalini aka As, Que

As ngn Jan

Tengku Anuarul Amin. Rumah dia tak jauh ngn rumah aku.
Budak kampung sebelah.. Kampung Jabi. Hahaaha..

Aku ngn Jan tengah tunggu As gi beli belah kat Giant.
Kami malas nak masuk. Nuar ambik gambar..

sejurus selepas solat Maghrib. Hahaha..

Orang lain tak leh masuk!!! Aku sorang jeee...

|Tamat|


5 comments:

  1. jeles2.. ak lom tgk agiiiii

    ReplyDelete
  2. naseb baek letok gambor aku hok semat..

    ReplyDelete
  3. naseb baek letok gambor aku hok semat..

    ReplyDelete
  4. Mesti doh nuar..takkan laa nak letak hok xsmart... bukan xsmart, tapi xsenonoh jah.... hahaha

    ReplyDelete