Tuesday, 27 April 2010

Warkah buat MTM 09/10 episod 3

Yeayy yeayy..kita sambung dengan warkah yang ditunggu-tunggu oleh semua orang!! Yee ke tunggu??! cam tak caye jekk!!!  Huhuhu....ok kita beralih kepada Gabp & Basit.. Dua orang ni tak boleh dipisahkan.. Kat mana ek nak start??? Ermmm!!!!

1) Gabp.

Memang pemalas datang meeting.. hahaah...gurau jek!!! Budak ni pandai menari...! Lentik sangat! Huhu.. Dalam meeting dia yang paling banyak bagi respon. Huhu.. Hoooho..suka melalak dalam bilik MTM. hehehe.. Hari tu dia makan nasi goreng pastu tertinggal bawah meja..sampai laa beberapa hari lepas tu.. tak buang... terlupa.. sangat laaa dah basi nasik tu.. uwekkk!!!! tak sanggup nak tgk !!! OK sila bayangkan!!!


2) Basit


Budak ni suka wat lawak lam meeting, lam bilik MTM, lam bilik teknikal, lam kicennett dan di dalam bilik2 lain jugak..uuuuu... OK! Basit sila mengaku, awak sangat suka berposing!!! Walaupun dengan berplastik sampah hitam...posing nya tetap mautsss...Hasasashahaah... Benda yang aset bagi Basit adalah giginye yang putih dan gebu. Asyik nak hambek gambar je mesti gigi dia yang paling mynyerlah dan sangat besar giler

No comments:

Post a Comment