Wednesday, 7 April 2010

STM Mantap kuasa Dua!!!





Alhamdulillah, saya bersyukur kerana diberi peluang sekali lagi untuk terus menyumbangkan bakti kepada Majlis Tertinggi Mahasiswa Kolej Keenam Universiti Putra Malaysia sesi 2010/2011. Banyak pengalaman yang saya timba pada sesi 2009/2010. Insya-Allah akan saya pergunakan segala ilmu yang telah ditimba dan dicurahkan sebaik mungkin. Akan saya sematkan kata-kata semangat dari mantan exco-exco MTM yang lain untuk saya jadikan pedoman dan kekuatan di kala saya dalam kedukaan kelak.

Oleh disebabkan semalam saya tidak dapat bercoloteh panjang dek kerana sebak di dada, so kali ini saya ingin mengambil kesempatan ini untuk menuliskan di dalam blog saya je. Sorry, saya memang tak dapat nak bercakap bila saya sebak. Seingat saya, ini adalah kali kedua saya merasakan sedemikian, dan pertama kalinya adalah ketika post moterm One Buck Cinema. Huhuhu..

Khas untuk Kak Zainab@ Miss J, saya nak mntak maaf kerana :-

1- Banyak menyusahkan akak, kadang-kadang banyak memberi alasan, tapi last2 saya tetap akan buat.
2- Dua minggu yang lepas saya selalu suruh akan berucap masa meeting *sepatutnya saya yang kena bentangkan, huhu..
3- Saya selalu suruh akak keluar gi SS Besar untuk print menda2 yang Baba suruh sebab saya tak ade kenderaan and akak ada Motor...huhu
4- Tak pernah tolong akak buat video.
5- Selalu kacau akak, *selalu ke??? tak kot...
6- And benda2 lain yang akak tidak terasa hati!!!! Sorry!!!!
7- Thanks a Lot...

Suka saya rakamkan ucapan berjuta-juta tahniah kepada Exco-exco baharu  sesi 2010/2011 yang telah menerima amanah yang berat ini. Sesungguhnya anda memang layak untuk menerimanya. Istimewa kepada partner baharu saya Fatin, dengan ucapan ; Sila pergi berjumpa Kak Zainab untuk menimba sedikit sebanyak pasal STM. Untuk Fatin, saya sebenarnya tidak menyangka anda adalah partner saya dalam STM, sebab sebelum ni saya sangkakan Kak Suhaili Sarjidi akan jadi, tapi dia jadi Pengerusi Blok salak. Tapi saya juga happy dapat tahu awak jadi STM sebab sebelum ni saya pernah dengan dari orang lain yang mengatakan awak pandai buat video.. saya rasa amat selamat... Huhuhu... Jangan malu bertanya jika ada kemusykilan. Ingat tagline STM, 
 "STM MANTAP KUASA 2!!!" 

kita buat yang terbaek untuk sesi ini.. Kita buktikan kita pun bleh dapat anugerah kat MJD!!!




rindu kt korang semua...u r da best~


6 comments:

  1. cik nad: en. sukhairi saya ambik ketua teknikal bawah saya boleh???

    ReplyDelete
  2. Q!!!!sgt kuang ajar awk pggil sy kekatu!.

    hahaha..
    papepom.sy sgt terharu awk puji3 sy....
    hee..taw ar awk syg sy kan..
    ececece!

    well..sy syg awk wok!

    p/s: gigi rita sgt burok.dah la pnjg3!

    ReplyDelete