Thursday, 29 April 2010

Makan

~ Dah sampai kolej pagi tadi.
~ Uwaaaaa... T_T" uwaaaaa...
~ Tak suka makan kat kolej.
~ Tadi suruh kuwe bungkuskan nasi kt SS
~ Menu yg aku suruh Kuwe beli dah betol.
~ Tapi kedai tu, makanan dia sangat laaaa...
~ TAK SEDAP!!!
~ Nak balek makan kat rumah.
~ Nak makan ngn Ma macam malam tadi
~ Walaupun makan banyak sikit, tapi tetap kenyang.
~ Dahlaa mahal, langsung tak selera!!!
~ Uwekkk...
~ Bagi kucing pun belum tentu dia nak!!


Nampak cam sedap, tapi hakikatnya!

ikan cam busuk je!!!


6 comments:

  1. msti laaa...huhuu...sumber ilham!!!

    ReplyDelete
  2. padan muka.. ajak bungkus kat kc xnak!! hahahaah

    ReplyDelete
  3. Harus laa kt KC lagi xsedap!! Ko ni balek bila? tetiber hilang jew!!

    ReplyDelete
  4. hari tu aku tumpang Keme naik kereta dia terus g ospital. Dlm kereta baru aku sedar yg aku x ckp kt korg masa aku pergi. adoi.. teruk la aku ni!! sory!!

    ReplyDelete