Wednesday, 3 March 2010

Sedih bila~

**kesepian~

Aku akan rasa sedih bila:-

1- Bila tengok sesiapa sahaja yang berjalan seorang diri. Saya tak boleh tengok. Saya akan kasihankan dia. Kenapa?? Mungkin sebab dulu saya selalu sorang diri. Tanpa orang tahu saya ni dah makan ke belum. Dulu saya selalu makan kat bilik. Sebabnya, saya malu makan kat cafe, coz kat meja tu saya duk sorang-sorang jugak. Dulu saya sukar bergaul dengan orang secara rapat kerana khuatir yang orang lain tidak selesa dengan kita. Dan menyebabkan saya mudah rasa bersalah dan saya akan terus meminggirkan diri saya. Itu lebih selamat. Tapi sekarang saya mulai berubah sedikit demi sedikit. Saya ketepikan dahulu pandangan negatif saya terhadap orang lain. Sebab saya tahu, mereka juga perlukan saya. (^_^)

2- Bila saya tak boleh buat yang terbaik. Saya akan pastikan apabila saya melakukan sebarang kerja, saya akan lakukan dengan sempurna dan terbaik. Ini kerana saya sangat selesa untuk memuaskan hati orang lain yang merasai hasil kerja saya. Tak kiralah samada apabila saya buat Buku program, banner, design t-shirt or lain lain lagi. Thanks kat semua yang mempercayai bakat yang saya ada.. Bakat ke??

3- Saya akan sedih bila orang tipu saya. Please la kalau nak tipu orang, biarlah kelengtong dengan bijak. Jangan biarkan orang dapat tahu yang kita ni penipu~

~SEKIAN~
**tak larat nak update dah~ ngantuks!

12 comments:

  1. huhu. susah btol nak cari org yg btol2 jujur.

    ReplyDelete
  2. agak kepeningan bila nak bace entry wan ni...bground kaco la...

    **nak request blh? tukar skin lain...hehe

    ReplyDelete
  3. aku pun sedih gak bila ada orang jalan dan makan sorang2.. teringatkan aku ketika dahulu huu

    ReplyDelete
  4. Cik Mirara : Betol2~ susah sangat nak cari.. yang jumpa hanya tahu berhipokrit~ huhu~

    ReplyDelete
  5. eqbalzack: abang Zack, kena tukar eh??? huhu... lambat loading kot kat abang nyer browser~~ huhu... dia kuar background putih nanti~ huhu

    ReplyDelete
  6. danny:: ketika dulu??? bila tuh??

    ReplyDelete
  7. yup. btol.
    sebab tu la kekadang kita kena gak bersifat memilih dalam mencari kawan.

    [ada sangkut paut tak dgn entry ni?]
    hehe.

    ^-^

    ReplyDelete
  8. tp ad jgk yg ske jln sorang2x...

    ReplyDelete
  9. cik mirara: sangkut gak~~ tapi nanti kalau memilih sgt tkt xde lak org nak kawan ngn kita~~~ kita gak yang susah

    ReplyDelete
  10. toru: ada ke?? tapi saya kesian gak~ saya dpt rasa kesunyian dia. dan saya tahu, kalau dia ada kawan baik dia tentu akan lagi hepi dapat berkawan2.. betul x toru???

    ReplyDelete
  11. Carilah .. agar tak lagi kesepian..

    ReplyDelete
  12. rashid:: tolong cari leh?? huhu

    ReplyDelete