Monday, 15 March 2010

Malam yg Gilang Gemilang


**di dalam Hotel Pullman Putrajaya Lakeside

Alhamdulillah, akhirnya program terbesar Kolej 6 dah melabuhkan tirainya semalam. Semua eksekutif sangat heppi dan seronok sangat2 sebab semuanya yang dirancang telah berjaya dengan jayanya. Amin~ Walaupun pelabagai dugaan dan kritikan yang dihadapi, kami tetap dapat melakukan yang terbaik dan perjalanan amat lancar tanpa sebarang kesalahan yang major.

Saya selaku koordinator Buku Cenderamata dan Multimedia amat berterima kasih kepada unit-unit lain yang secara tidak langsung telah membantu saya dalam menghasilkan buku secantik ini... "cantek ke??" Walaupun tahun ni tak dapat yang berwarna, tapi saya amat berpuas hati jugak.. Huhuhu~ "Eh, baru teringat, saya pun xdapat lagi!!!!!"

Malam tu saya bertugas sebagai usher penyambut tetamu di bahagian pintu masuk utama. huhu...Memang malam tu saya tak senang duduk. Nak makan pun tak lalu.. "padahal dah makan awal sebanyak bagai dahh" huhu.. saya melilau-lilau dan seringkali ditegur combee untuk senyum.. Huhuhu...mungkin agak stress memikirkan paper test Vector Analysis adalah besok~

**muka kekenyangan, coz dipaksa makan 2x~

Setelah berakhir sesi formal MMG, saya teramatlah lega dan baru teringt untuk mengambil gambar bagai.. Huhuhu... tapi tak banyak pun dapat ambik.. Semua orang bawak dslr dan digital camera. Cybershot saya pun kalah...Huhu..

Sesi tak formal bermula. Sesi cabutan bertuah dan penganugerahan King & Queen of the night. semua orang pakai bagai nak tercabut kornea mata dengan silauan labuci yang sertompok2 bagai. tidak juga kalah Segerombolan pelajar yang mengenakan seragam hitam dan tudung ekin yang femes giler sampai aku nak balik kg pun my sister kirim bagai nak brniaga balik tudung tu.


**bersama Jimmy, Kak Aien,Saya, Wawa, kak Mas


**bersama org kuat MMG & penerima
anugerah Kepimpinan~



Sebelum Program dan sedang memakai baju program:
p/s: ok x design??

**menang cabutan bertuah~
sunggu bertuah..alhamdulillah


**saya dapat hamper!!!huhu~tenkiu2~


~SEKIAN, MOGA MMG TAHUN HADAPAN LAGI MALATOP~


2 comments:

  1. huhu...xdak pun gamaq aku.....=(
    xpa2....
    weh...aku ska stage dia..=)

    ReplyDelete
  2. keyword dia, gambaq Que. kalau xdak muka si Que tu...xdak laa muka ampa gak..huhu...mana gambar2 dari camera lain??? mujuq aku dapat cbtn bertuah tu.. kalau x, xdpt laa bergambr atas stage yg berprestij nih!!!

    ReplyDelete