Sunday, 21 March 2010

Malam Memori Matematik & Statistik 2010


Shah, Radzi, Mijea, Aku,
Dyla, Mimi, Nana, Amir.

Makan malam pertama yang aku hadirkan diri dan jadi ajk untuk fakulti Sains dan Jabatan Matematik. Kali ni aku just jadi jurukamera. Santai sudah~ Huhuhu..amek gambar orang, then paksa orang ambik gambar kita jugak. huhuhu... Puas hati.

Jujur aku bagitau, dinner ni tak sehebat MMG. of course laa sebab dinner ni xada satu pun meeting yg formal. Huhu.. just perancangan on phone je. Tu yang aku nampak laa.. yng aku tak nampak tu Allah je yang tahu.. Huhu...

Kat dinner tadi dah ok je. Cuma aku tak berape berkenan time persembahan nyanyian. Sangat terlampau. Bukanlah ada aksi-aksi yang tak diingini pun, cuma macam membazirkan masa shja. Nyanyi pun main lepas je. Baik tak payah. Yang betul-betul aku suka just time pelajar junior nyanyi lagu memory, sampai syurga dengan senior yg nyanyi lagi dari kumpulan lipas tu. Eh!! lipas laaak... LIPS laaaa... terlebey sudahh~

Overall, BEST~ Wow~ Makanan pun best... Puding roti nyer, Hmmmmmmm.....sangat nikmat~ Mau lagi!!!!!! Boleh tak saya nak gi sane lagi!!!!!!!!!??? Coz saya tak puas lagi bergambar. Time diorng gi padang golf tu saya tengah mandi!!!!! Arghhh...xsuke!!!! Huhuhu...

Hanya beberapa pics sahaja yg sempat terambil~ Huhu...









Habis sudahhh~ Bye~

6 comments:

  1. saya sedih~
    tak de gambar saye pon huhu

    ReplyDelete
  2. nak boikot mu Que, mana da gambar aq..x aci....
    x nak buka dah blog mu...
    huhuuhu..
    merojok ni

    ReplyDelete
  3. 2 bukan gambar mung ko ramai2 2

    ReplyDelete
  4. mijea:: heloo...ada weh gmbr mu!!! xbawak mata ko??

    ReplyDelete
  5. ruh islam: gmbr demo pun ado... xclusive lagi...

    ReplyDelete