Monday, 1 February 2010

Kisah jam 5:00 pagi


*teringat kat Ma~ Ma, doakan abang Chik berjaya

Salam dan selamat pagi... Entri ni smbungan entri semalam tapi episod ke dua. HAHA.. Hari ni, saya sangat laaa pening kepala.. Pusing-pusing sangat... Tidur seawal jam 9:00 pm.. Terus terlelap. Tak makan pun.. Patut laa lapar..

Banyak kali tersedar. Kul 11:00 kot, masa Iskandar nak hantar buku, sebelum tu pun ada tersedar jugak. Mimi hantar SMS. Dia nak pulangkan buku yang dia pinjam petang tuh. Saya suruh dia bagi kat Is je. Sbab tu Is datang hantar buku tu ke bilik saya...

Then ternampak mesej Faidzan, suruh gi meeting kul 9:30pm. Lorghh... dah terlepas, lagipun kepala still lagi sakit..Ok!! dengan mamainya tidur balik..


Lepas tu, Anuar mesej plak, tanya saya dah bangun tidur belum. Apahal dia ni tanya macam tu. Saya pun balas la kenapa?.. Dia suruh kejutkan dia pagi esok coz dia ada test Solid kot. Ok, saya akan kejut. Lepas tu plak, masuk plak SMS abang zul, tanya helmet dia ada ngan saya or tak!! pastu dengan mAmainya lagi saya reply, ada, sebiji.. HAhaha... pagi tadi baru perasan saya reply macam tuh.

Kul 4:00 tersedar lagi, Mat Ajis hantar sms, tanya dah tidur belum, saya pom reply, dah tidur, ni tersedar coz dgr mesej msuk.. (aceli mesej dia kul 2:00am.. tapi lambat sampai koz dia kat UNIMAS.) Huhu..pastu dia reply lagi.. ada fesbuk tak.. Aku terus suruh dia search email aku.. Entah demam apa laa mamat ni.. Dia ni x-classmate aku masa kat imtiaz.

Aku pun sambung tidur balik.. Skali lagi tersedar kul 4:45 am.. Terus teringat kat REAL ANALYSIS. Nak study.. Tidur dah Banyak.. OK!!! gi tandas. ambik wudhu' coz x solat Isyak lagi. Pastu start study.. Nak sangat do the best dalam test REAL ANALYSIS, tapi tak tau laa soalan nanti macama, result nanti macamana.. This subject contribute 70% to my stress!!! Aduyaii~~

*mintak2 petang nanti dapat jawab test real analysis
*i got sick with the theorems and the definitions
* (T_T)

No comments:

Post a Comment