Friday, 26 February 2010

Abadikan Kenangan Terindah

Rindu kamu semua~~~

Masa saya form 5 ini~ bersama Ustazah Rohana~
Rindu kat celoteh ustazah~ Saya berada 3 dari kiri hadapan!


Bab makan no 1, ada camera pun dah xpndng.
tengok pinggan aku dah abes makanan..
hahah..pinggan kudin xabis lagi nasi~
Kudin, rindu kamoo, che dien, aliff juga, daus,
dan semua2...~~


Ni masa kitorng bernasyid. Masa ni kat imtiaz Dungun kot.
Kitorng dapat juara~ Hehehee~ Suke823~
cuba cari mana saya???!


masa ni duk kt kuala berang/dungun kalau tak silap,
pergi untuk pertandingan nasyid, yg lain ada
pertandingan lain gak, debat, quiz, dan lain2.


Dah tak ingat kejadian apa nih, gmbr ni disnap
scra tk sedar kot...rasanya cam keletihan je~ hu

No comments:

Post a Comment