Sunday, 3 January 2010

ZOO NEGARA... PART A


Pepagi lagi aku dengar bunyi bising lam bilik aku..
tidurku terganggu oleh dua makhluk yg ada lam bilik.
yup..btol...iskandar ngn zulkhair...
sesekali terdengar juga diriku diumpat...amboi!!!
hahaha...ape benda yang diorg tgh buat tu???
si zul tu macam tgh jampi serapah...
dgn mulutnya terkumat kamit...ala2 seperti
tok bomoh yg ngah baca ayt2 mandrem...

pastu aku bangun...
YA ALLAH!!!!
apa yang tlah terjadi kat bilik aku???
macam kilang sardin pecah!!!!
bau sardin menusuk hidung!!!!
lapar laa plak...

aku: korang buat apa tu weh?
zul: nah Que, try rasa sardin ni...apa yg xcukup?
aku: hoi..aku baru bangun ko dah suruh rase??
tunggu laa aku basuh muka lu...


Terima kasih kepada para penaja:-

Hasfalini - 2 tin Sardin
Kak La - Tomato, cili, bawang, asam limau,
salad, dan RESEPI..
Zulkhair - Tenaga dan bekas2 terpakai..heheh...
Faidzan - Periuk, minyak, dapur elktrnk, senduk, garam.
Iskandar - semangat ngn usaha...hehe.. chef.
Amier - Sokongan hehehe..
Saya - Hotel 002 Delima, dan plug
breakfast "mee megi" ...(sponsor terbesar)


hasilnya: sangat2 best!!!!!

ni megi yang saya buat....
thanks kat amey coz puji sedap!!! hahaha...
aceli ni baru 15% je dari resepi sbnr..
yang sbnr lagi sedap!!! hahaha..

THE MAKING OF NUGGETS AND SAUSAGES


Bekerja keras untuk siapkan makanan..
masak nuggets ngn sausages...
is macam chief chef...dan zul plak
anak didik nyer....hehehehhe...
aceli masa ni saya tgh duk siapkan sardin..
btol ke?????...


opsss!!! kantoi!!!
bukan tido...tgh berdoa agar
kawan2 saya yg sdg memasak tu
selamat dari terkena percikan minyak!!!


IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tgk nuggget tu!!! dah hangit!!!!
baek punyer posing!!!


Cepat laa zull...
xsabau nak makan nih!!!!

4 comments: