Sunday, 31 January 2010

KISAH jam 4:00pagi


*focus sangat2..aman dan damai!!


Salam.. Selamat pagi semua!!
Sihat tak??? Hahaha...
xsihat gi klinik ek!! huhu..

yee...hari ni saya bangun awal.
seawal jam 3:50 pagi.awal kan!!
tido kul 11.00pm kot..hahaha...
niat adalah untuk STUDY!! yeay...
berjaya!!..huhuh...saya juga
berjaya bangun dengan sendiri
tanpa dikejutkan oleh alarm
henfon saya...tapi sebaliknya
saya plak yang mengejutkan henfon
saya itu...HAHAHA!!!

okay!! berbekalkan 2biji epal,
saya mula study REAL ANALYSIS.
Bukak Laptop jap..tapi internet
xde connection!! bizi kot!!
ramai kot dak2 blok aku
ni yg tak tido lagi!!!!
STUDY KOT!!!!!

Ok.tak ape!! focus on theorem.
start with the Bounded theorem,,
bla bla bla...dah paham...
huhu...begitu mudah bukan, blajar
REAL ANALYSIS ni, semudah
belajar sejarah form3. huhuhu..

study..study...study...
dah kul 6:00am..
ok!! berinternet sekejap b4 subuh..
pastu terdengar suara Ariff melaungkan
azan..hehe...sembahyang subuh dlu..then
berinternet balik..huhu...ok fine..
jadi blok walker sekejap...
pastu terbaca artikel2 yg
saya hanya mampu mengucapkan
Nauzubillah..semoga Allah
memberikan Hidayah kepada
penulis blog itu... semoga akidah ku
tidak terpesong..

then aku sms Mimi..ajak gi jogging.
haram tak reply pon sampai sekarng.
cehh...nak ajak Kak Sha...tup2 malas
plak nak gi jogging...jog lam blog la plak..
jadi blog jogger..hahaaha...

sedang aku mengupdate blog,
tetibe teringat, design baju program
Tour de Terengganu lom siap lagi.
Nak wat or nak study????
hari ni AJK diorang dah nak design.
owhh tidak aku dalam dilemma...

Ok!! Berfikir sekejap!!

*2jam selepas itu.. hehehe..

No comments:

Post a Comment