Wednesday, 6 January 2010

Bilik yang Chantek


























Saya ada sebuah bilik...
Saya sangat suka bilik saya...
Nak taw kenapa???
Sebab bilik saya saaangat laa cantik..
dah laa cantik, hensem plak tuh,
kemas, bersih, udara pun nyaman...
tetapi malangnya saya tinggal sorng2
kat bilik...
**aceli tersangatlaa suke!!

kadang-kadang kan,
kalau saya dari kelas nak masuk bilik,
rase xsabar2 nak smpai bilik!!
saya rasa macam check in kat hotel !!
dah laa bilik saya kemas,
strategik plak tuh, semua org suka
masuk ke bilik saya!!!
saya plak slalu kunci bilik saya!!!
xnak bagi org masuk...
hahahaha...
xade laa..saya baek hati laa...
saya kunci sebab saya selalu
xde kat bilik!!!!!
Laaaa...ckp pasal kunci bilik,
lupa plak nak duplicate kunci...

hari tu kunci bilik saya terjatuh
dlm lubang of the Jamban...
pada mulanya saya nak masukkan tgn..
tapi xsampai hati...
(plzz tolong jangan membayangkan!!!)
sangat menjijikkan...

kawan2 saya pun cakap bilik saya cantek!!
betol kan zul, is, mijey dan lain2x...
kepada zul: sila jgn dengki kt bilik saya...
nanti kita kemas sama2 bilik awak tuh...
hahahaha....
kpd rakan2...tenkiu sbb slalu melawat
bilik saya yg cantek ni!!!
saya amat hargai kunjungan anda..
hahaha...
len kali kalau nak dtg bawalah buah tgn...
hehehe...gurau je!!




2 comments: