Tuesday, 8 December 2009

Tengok gambar Saya

Ehsan dari Kak La

Kawan2..tengok gambr saya masa berumur brp ntah..
tak ingat..hahaha..rindu kat gambar ni...
sangat laa hensem dan kiut saya dari
kecik2 sammpai laa besar...jgn jeles...!!
dah tua lagi hensem hhehe...

bab posing..jgn cakap ah...no 1..
dah xde yg terror slain saya...
hehehe..kalau ada spek time ni
mesti saya dah sambar...
tengok tgan tu...ala2 memperagakan
baju untuk berkelah...hehehe...
kasut pun sangat laa cute...

tempat ni lak kat tepi rumah saya..
dulu lain...skrg dah tak mcm ni dah hlmn rumah ni..
byak dahh pokok2 yg hilang...
yang penting...ekspresi muka yg memukau..
sungguh menggoda...penuh dgn raut wajah
emosi ala2 kecekalan yg tinggi du bawah
cahaya sinaran matahari untuk ambik gambar..
sape laa juru camera time ni....yg penting bukan
Kak zainab taw....hahaha....


2 comments:

  1. Haih...apalaa da jadi kat budak dlm gambar tue skarang? =p

    ReplyDelete
  2. sangat la comey.. dari kecik suka bergambar.. tak hairan la stm tahun ni mantap!!

    ReplyDelete