Thursday, 24 December 2009

Tak taw tajuk ape..


TerimaKasih kat Si LALA -the cunnest girl,
saya terjumpa benda nih kat belog kamoo
then saya curik.hahaha...
saya nak wat gak!!!!!

1-bekas kekasih adalah...
BEKAS PLASTIK/TUPPERWARE...huahuahua ^_^
(menemani saya dikala kelaparan)

2-saya sedang mendengar...
Boom Boom Pow by BEP...baru je pilih koz nak tuis lam ni..
aceli tadi ngah dgr lagu David Cook!! huahuahua ^_^

3-mungkin saya patut...
STOP HAPDET BELOG DAN TENANGKAN ADEK SAYA
YANG AKAN AMBIK RESULT PMR DIE HARI NIE!!HARAP2
RESULT SAYA YANG DULU LGI TINGGI DARI RESLT DIE HARI NI..
huahuahua ^_^

4-saya suka...
SHOPPING!! DAN 0N9..NAK ADA BAJU NGN
SELUAR, KASUT, JAM, TOPI BYAK2.. SUPAYA
SAYA TIDAK PAKAI BAJU YANG SAMA
SELAMA SATUBULAN..HAHAHAH...
**terkejut MAWI tgk aku tulis nih..

5-sahabat2 saya...
SANGAT SAYANG SAYA ;)
DAN SUKA TGK SAYA HEPI..!

6-saya tak faham...
KENAPA SAYA NI PENDIAM DAN PEMALU?
ADAKAH ITU TANDA2 NAK DPT GF YG BYK CKP?

7-saya kehilangan...
PENDRIVE..4 PENDRIVE DAH ILANG
STAKAT SAYA KT UPM SELAMA 3SEM INI.
SKRG ADA 1 JAK!! JGN CURI LAGI..
COZ YG NI ADA VIRUS!!!

8-ramai yang berkata...
SAYA NI BYK MULUT.. SEBENARNYA XPOM..
ORG YG CAKAP TU SBNARNYA YANG BYAK MULUT..
(semua mulut dia ade, mulut murai, mulut tempayan
mulut kambing, lembu,tenggiling, gajah, zirapah,
ular lidi, ular yg org kg aku jumpa kt kebun dia,
itik, ayam dn binatang lain!)
*puas hati aku!

9-cinta itu adalah...
WATAK HEROIN DALAM CITER INDON
ADA APA DENGAN CINTA..

10-haiwan yg tidak saya suka??
NYAMUK, SEBAB BILA NAK TMPAR SELALU
XKENA...PULANGKAN DARAHKU...NYAMUK KT
KG LAGI BESAU2...dah la muka buruk+hodoh
MUKA DIA DAH CAM ZOMBI DAA..

11-impian saya??
NAK ADE UMAH BANGLO, KETA BERBUAH2, BINI SORANG
(cantik cam RITA), (kalau xcntik cam rita ramai pun xpe)
ANAK BYK, ADA SYRIKT, NAK JADI DESIGNER, PENULIS
NOVEL, PENULIS SKRIP DRAMA, AHLI KAJI BUMI,
PAKAR SEJARAH, NAK ADA bla..bla..blaa..
**adoii...berangan!!

12-jika boleh putarkan masa?
*saya nak beli baju selai untuk saya masa gi langkawi hari tuh
*kalaulah dia suka kat saya, oh! xmungkin!!!
*saya nak jadi exco lain.
*saya nak influence 2 akak saya tu spya masuk universiti..
*saya nak belajar n ngaji btol2 masa kat IMTIAZ dulu.
*saya nak ambik kos lain. MATH itu "SENANG"..

13-saya pada 10 tahun akan datang?
PROFFESOR DR. HJ. WAN MOHD ZULQHAIRI BIN HJ. WAN HASAN
mempunyai seorang isteri yang cantek dan cun,
(kalau bukan cam rita, nak macam pelakon korea)
anaknya adalah angkasawan negara ke-3..
kesemua anaknya adalah ahli matematik...
sorang je sesat jadi angkasawan..hahaha..
*tepok2 support!!!

14-telefon bimbit saya...
hadiah daripada IBU terchenta.

15-bila saya terjaga...
owh...rupa2nya bermimpi...
then tidur balik, request mimpi lain..
kalau mimpi tadi best request nak
sambung mimpi tadi..

16-saya paling meluat...
*bila orang buruk sangka kat saya!! (tp idop xslalunyai indah)
*bila orang marah saya time saya kecewa/sedih. (sptutnya bgi smgt!)
*bila tgk orng tu marah kat orang yg kena marah!!!
(ckp la lek lok..xpon face to face)
*bila org perli saya (tapi kdg2 wat bodow je)
*bila kita pasang citer yg kita dah tgk kat laptop or dvd, mula2
org tu semangat nak tgk, tpi last2 dia yg tidur! (akhirnya aku gak yg tgk
buat ntah kali yang ke berapa, sampai dah hafal dialog dia)...
*orang yg xcuba lagi tapi dah bagi tafsiran yg negatif.
*org yg tak boleh menerima pndgn org lain..poyo jew..
*gunting dlm selimut, musuh dlm lipatan!!! wakakaka
*org yg byak songeh!!! kalau xnak beli kuih raya/sabun yg
aku jual sudahlah, jgn nak lebeh2 plak!!! ko hengat ko sape?
(emo sket!!!, pasrah ngn nasib seorng direct selling!!)
*dah byak lagi!!!! bla..bla..bla..
*chop satu lagi..org yg puji kita bagai dewa masa dia nak
mintk tolong kita, then org yg kutuk hina bagai ... masa
xperlukan kitew..!!!! hampeh r org camni!!!

17-pesta/parti adalah...
cam kenduri x??? kalau sama, pernah la rasa...
kalau xsama xpernah rasa kot!!!
nak sgt mkn kek masa bufday saya ngn MA

18-haiwan yang paling comel pernah saya temui...
~ikan goreng & ikan rebus
~ayam masak merah masa kenduri mlm tdi
~ikan kerapu from sarawak yg digoreng garing&girang
*ayam panggang & ayam golek
*steak kambing yg Kak La wat

19-peringkat umur yang paling menyeronokkan saya...
MESTILAA MASA KEKANAK...DAPAT MAIN...
-BOLA KATOK(last2 bola tuh jatuh ats zink xturun2)
-BOLA KAKI TIGA(yg guna selipar tuh, aku xpernh dpt
cantumkan selipar tuh dgn betol)
-BOLA BAYANG(aku org yg pertama mati n
org yg pertama dpt masuk balik)
-CARI HARTA KARUN(slalu sorok dalam parit..
smpai besok diorng xjumpa-jumpa)
-BUAYA-BUAYA(slalu duk atas darat xturun2-cian kt buaya tuh)
-CARI BATU LAM SUNGAI(last2 xjumpa btu tuh)
-NYOROK2(menyorok dlm gulung tikar sampai tetido
sape ntah???)
-DECOK ALI (smpai skrg xphm mcmn maen)
-POLIS NGN PENCURI(selalu nak jadi pencuri,
coz time nih bleh balik umah nak mkn nasik),
-main org kertas(xbleh blaa..wat baju guna surt khbr pancaindera)
-main congkak(gali lubang kat tanah, cari tempurung letk lam
lubang tuh,cari buah getah tuk jadi buah congkak)
-gi mandi sungai (balik rumah kena rotan ngn MA)
-yg lain dah tak hengat!!!

20-hari ini...
-nak gi bank..masukkan duwit..
-tunggu result PMR my youngest brother
-imtiaz besut dpt no1 reslt PMR plg cemerlang
kt terengganu..

21-malam ini saya akan...
naek bus balik UPM. sayang nak tinggalkan umah..
bila lagi bleh balik nih??

22-esok pula saya akan...
-mengemas bilik 002D dengan girangnya~~
-ber FB n wat keje sket!!! jumpa Miss J.

23-saya betul2 inginkan...
+LAPTOP BARU..walaupun MA dah bagi beli,
tapi rasa cam xnak beli coz kesian kat MA..
+TENGOK wayang ngn kengkwan..
+BAUCER FREE utk shopping!!

24-ketika anda lihat wajah anda dihadapan cermin pagi ini...
xtengok lagi..kalau tengok pun mstilah hensem gak (-_0)

25-myspace atau facebook?
.FACEBOOK.

26-makanan barat atau jepun...
MAKANAN FREE JUGAK... sama ngn LALA

27-bilik yang terang atau gelap...
dah berapa minggu dah saya duk lam bilik gelap
sakit mata saya ngadap laptop nih!!!
aceli saya dah baiki..tapi lampu xnyala gak!!!
b4 baiki nyala gak kt starter, lepas baiki lgsung
dah xnyala..hahaha...

28-makanan segera adalah...
makan makanan masa org lain tgh makan...
kata segera...hehehe...;)

29-ayat yang terakhir anda katakan pada seseorang...
-nape? masuk air ke? (sms yg aku bgi kt zul)
pastu dia dah xreply2..

30-apa perasaan saya sekarang?
xde perasaan kat sesape...
just perasaan kt diri sendiri jew..

***saya nak tag kt Dyla, Kak La, Is (utk is:sila wat kt notes fb awak).

5 comments:

  1. takda tag pape pun..huhu

    ReplyDelete
  2. tag bermaksud aku suruh ko wat benda yg aku wat tu kat ko nyer note fb..

    ReplyDelete
  3. errkk..tumpang tanya..note fb tu yg mana satuuuuuu???

    ReplyDelete
  4. note fb tu kat facebook... dia boleh post gak laa cam blog... so utk is yg xde blog..sila lah buat benda ini di note fb

    ReplyDelete