Saturday, 5 December 2009

Post mengejut !!!

Protessss!!!!!
nape???
Rita Rudaini xmenang dlm anugerah skrin..
hurmm...bis tu sape dapat????
rosnah mat aris...
ha?????? #@#w5t4GE$!!!fdge
vry the!!!

kepala sangat laaa pening..
mengadap laptop "usang" ku ini...
nnti nak dapat laptop baru,...
semoga dengan laptop baru dapat
mengurangkan pembaziran masa aku
menunggu dia beroperasi...
moga2 sepantas kilat...hahaha...
ye laaa tu...
kalau dah guna adobe photoshop
ngn ulead video studio tu
jgn harap laaa....btol tak..!!

alhamdulillah..baju untuk pelitacafe
yang is punyer tu dah siap 3 design..
makp zul punyer dah siap 4 design...
baju mmg dah siap 1 design..
cover page mmg dah siap 1 design...
kuning + hitam...quite nice...
xsabar nak tgk keluaran ke2
buku program hasil rekaan aku...
semoga thun ni dibantu oleh ajk2 yg
rajin..huhuhu...

cerita snow queen baru episod 3...
xlarat dah nak tgk...aku rasa
macam xbuat apa2...kalau baca novel
rasa jugak membaca...tapi kalo tgk citer
rasa cam duduk semata2...hahaha..
pelik...takpe nanti saya habiskan tgk...

kepada peminat setia blog aku yg makin
berkurangan bilangan entri ini...
saya mintak maap ek...kampong
saye xde wireless mcm kt k6...
hahaha....xpe2...nnti saya pasang strymx..
ye laa tu...

hari ni xhujan...minggu lepas huja xhenti..
bayangkan...dah laa lebat...sejuk je memanjang..
nak mandi pun sejuk..macam air batu...
dah laa rumah saya paip dari telaga...
nikmat kalau mandi pagi...sejuk sampai ke tulang..
xkuar rumah pon...anak yang baek...
hahaha...saya pom pelik...nape saye xkeluar..
rasa gak nak keluar...tapi xde arah tuju...
xtaw nak pi mana...nak pi melepak pun
xde port...xde geng la kat kampung ni...
semua dah lost contact...kalau laki tu semua dah
keje...klau pompuan ada yg dah kawin..dah keje pom ada..

so xkan saya nak gi kacau diorg lak...
nanti suami diorng jeles lak..hahaha!!!
bagus jugak diaorng kawin awal2...
nnti apat anak ramai...
wanita2 skrg ni anak just 3-5 org je..
jrg dpt tgk anak 10 -12 org...
kan3x...maybe kerjaya menghalang
diorng dapat anak ramai...huhuhu...
syoknya aak ramai bila dah tuaa...
msa muda2 terseksa...hhaha...
skali berhari raya....
1- byak duit raya (bagi yg adik2 bongsu)
2- baju raya disponsor (slain disupport oleh
mak n ayahyang bongsu jgk disupport
akak n abg) - bg yg insan pemurah jee..
3- dan lain2 lagi..

ok lah..saya ingin menyambung bacaan novel
ini...xhabis2 lagi...saya memrlukan konsentrasi
yang tinggi untuk membaca...perlu kan pemahaman
yang telus dgn hati yg jujur untuk membaca.. baru
dapat medalami watak dan menvisualkan dalam
alam realiti..wah dasyat...saya ingin menggunakan
sebanyak mungkin otak kanan saya di rumah...
ingin merehatkan otak kiri...hihihi...
jangan tak berotak sudah..k daaa....
bubuyeee...



3 comments:

  1. minggu lepas aku blek kg aku kat klantan, nk mlawat kwn2 kte kt klantan tp tak dan sebab lebat sgt hujan, smpai ad 1 tempat banjir..

    ReplyDelete
  2. wahh hebatnya que siap kn buku program + design baju + cover page !!

    aku blaja adopotosop smpai skrg xpndai2 lg.. cmane aku nk waris kekreatifan ko eh

    ReplyDelete
  3. Salam que! thanks 4 da design.. hehe

    ReplyDelete