Saturday, 26 December 2009

Aktiviti 1

**kat Mid Valley

Saya sudah sampai di Kolej Keenam.
Pada pkul 8 lebih kot.dah lupa~
nak dijadikan cerita, sebelum sesi
pendaftaran pelajar untuk check in
kat kolej, Saya bersama Faidzan dan
Semey telah pergi merayau-rayau
ke Mid Valley. Kitorng bertolak lam
kol 5.00pm..terlewat ats alasn tertentu.
hahaha~~~

Sampai je sana..mak aii...byaknyer
manusia..omputih pun ade...xsmbt
krismas ke?? harus ke smbut kat mid?
bagilaa peluang kt kitorng nak membeli
belah sedikit barang2 keperluan utk
persediaan ke kuliah sem depan..haha~
amboi Faidzan..shopping sakan!!!
apa?? P|D|I ?? phew!!! high class gituh!

apa?? saya beli apa?? owh...xperlulah
bagitau kat sini...biarlah rahsia...hahaha..
dikesempatan itu ada jugak peristiwa yg
melucukan berlaku ke ats aku..haha~~

meh saya nak cerita nih!!!
kisah nye bermula apabila si Faidzan tuh
beriya2 mengajak saya bergmbar dgn
hiasan2 krismas yang bagai2 tuh..
saya mula2 menolak..tetapi lelama
sya plak yg terover...almaklumlah..
dah lama xbergambar...hehehhe...
si semey plak jadi cmeramn hahah..
secara paksa lak tuh~~~

semasa hendak bergambar
saya pun melangkah lah ke dalam
sebuah hiasan istana hapa ntah..
xcantek pon...saya suka die nyer
dedaun je..masa nak posing tuh,
ada sorang amoi (mak cik) tuh, kerek giler..
dia dtg halau saye...xnak kasi bergambar
kt situ..padahal tepi pentas yg terceruk
ja..ek eleh!!! hiasan mak aku lagi cantek la..
stakat lalang2 mcm tuh..kt blakang
umah aku ada lagi byak lalang yg lagi cantek
dari lalang korang tuh...aku pon blah smbil
merosakkan pagar diorng yg bersinar2 tuh..
padan muka,,,puas hati aku.. huh!!!

**gambar selepas bershopping

**gambar kat luar istana buruk itu


**saya ngn semey!!


**tetap tak lupa mee sizzling!!

4 comments:

  1. byk diskaun kalu sale krismas ni..haha

    ReplyDelete
  2. waaaaaaaaaaaaa lamanya tak jejak siniiii.. hehehe..

    ReplyDelete