Saturday, 7 November 2009

Kenduri... oo... Kenduri...

Aku update masa duk kat kenduri kawin adik kpd akak ipar aku.. Masa ni gak aku diserang penyakit mengantuk yg terlampau... Sangat la boring tak tao nk buat pa. Makan sudah, salam2 sudah.. Menguap pun dh bertubi2 ni... Mata dh berair coz ngntk sgt2.. Tak ckup O2 kot. Mau ja aku tdur kt sni ja. Bleh migrain aku nih... Nak je ak ambk cmera dslr yg ftogrfr 2 pegang... Tlng la fhm sy ska ambk gmbr dn diambk gmbr. Huhu.. K lah da xlrat nk taip kt hnf0n ni. Dah la kna menguap gak.. Smua aku kna buat.. Daa

1 comment:

  1. fulamak.. cantik la carpet baru blog ko ni... nampak mahal..hihi

    ReplyDelete