Wednesday, 18 November 2009

It's Nothing...

Tepat jam 2:29 am.. 19 November 2009..
aku masih lagi duduk di kerusi di bucu meja..
Aku sedih...!!! Aku buntu...!!!
apa yang tidak cukup sebenarnya???
seronok macamana yang kita perlu capai???
aku sungguh keliru...
kadang2...hasil usaha aku cam useless...
cam tak dihargai...aku tak mintk pengiktirafan..
tapi hanya ucapan terima kasih pun memadai...
kami korbankan masa...duit..
tenaga...keluarga...idea...tapi!!!!
ya..kami sedar..kami byak kekurangan..
kami dah cuba yg terbaek....
kami memang dah cuba yg terbaik...
kami memang nak yg terbaek...
maafkan kami sbb kami tidak dpt gntikan
tempat orng yg terbaik yg terdahulu....


4 comments:

  1. be patient que.. semua dah cukup... manusia tak pernah puas hati.. saya hrp awk tak rasa suma menda tu sia-sia.. ia berguna sbnrnya.. sangat bermanfaat.. keseronokan takkan tercapai kalau bukan diri sendiri yang ingin merasakannya...

    ReplyDelete
  2. q...
    sabar k...
    aku tao hg da cuba yg terbaek..
    dun wori..
    aku ng yg laen sntiasa ada ng hg..

    ReplyDelete
  3. is: huhuhu...xde pape laa...tu part cerpen aku...hihihi...

    adila: tenkiu sgt2..ek..

    ReplyDelete