Friday, 23 October 2009

Syukuri Nikmat

Sebenarnya banyak benda Que nak cerita...
tapi masa tak sesuai..nanti dah sesuai Que cerita..
1,2 hari ni Que tak tahu rasa apa...
sampaikan semalam bila otw naak dtg upm..
Que terpandang banyak lembu kat ladang UPM...
pastu dalam hati Que cakap...
Bestnya dapat jadi Lembu...
sampai thp mcm tu skali...
xtaw laa nape...
lepas tu Que istighfar...
Alhamdulillah...
Que sepatutnya bersyukur...
bukankah kita ini sebaik2 makhluk ciptaan
yang Maha Esa...

~Que terfikir,kenapa sampai jadi macam ni???
=maybe terlalu terbeban dengan masalh2 yang tak pernah selesai..
ditambahkan lagi dengan study yang tak konsisten.. frust dgn gelagat
manusia...frust dengan ketidak ikhlasan...macam2 lagi...dugaan2...
terima kasih kepada sahabat2 saya yang slalu menyokong
saya dari belakang...terima kasih kerana memahami saya..
(>_<)

3 comments:

  1. Bersyukur lah jadi manusia... lembu pn banyak musuh gak.. hehe..

    ReplyDelete
  2. konklusinya jgan la awak byk berfkir ek..xyah nak mendalami bnda2 yag xde jwapn n jwapan yg xpasti dri mane sumbernya..huhuhu...kaer..

    ReplyDelete