Friday, 16 October 2009

Happy Birthday To My BestBestBestFriend Forever

Kepada insan yang bernama
Zulkhair Bin Mohd Nohrovi..

Saya ingin mengucapkan Selamat hari Lahir ke 20..
Semoga terus success dalam hidup...
cekal dalam kehidupan ek...
ingat aku selalu...
selalu2 lah jenguk blog aku ni...
thanks for everything..
sory design xcntik koz nak cepat...
sekarang dah jam 2.45am..
saya ingin mengundur diri dulu ek...
ada kelas kul 8pagi...

di sini video2 dari kawan2 sekolej...saksikan...


dengarlah nasihat Kubeng ini..


Perutusan dari Presiden MTM


Radzi the ketua blok delima


The jiran sebelah..


Wawa the cunnest gurl..


Mrs. Tiger...hohooho...auwmmm..

6 comments:

  1. buat sahabutku q
    xde ungkapkan lain yg dpt aku nk sampaikan melainkan trima kash yg teramat sgt. thanz coz ko wat ruang khas tuk besday aku dlm blog ko..thanz atas sume koleksi sume gmbr2 aku..huhuhu
    moga ukhuwah antra kita akn trus berkekalan n ko akn trus sdi jd shbt aku slamanya...
    wat sume rkn2, shbt2, akak2 , abg2 yang ingt akan besday sya pada 16.10.89.thanz sgt2..ucpn dri zul press,kubeng,radzi,mijay,kak pinat n kak wahid akn zul ingt wat knangan slamanya..untuk q, bersmgt ek dalam apa jua perkara..
    is,amey,jan,dla,mimie,as,mijay,
    hope kita dapat ksgi byk lagi cter bersama ek..huhuhu.nak g johor dah ni..bye ek..
    thanz sume..
    syg sume..muaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh
    -zul kaer...

    ReplyDelete
  2. harus laa panjang lebar.....hohoh...
    zul sory kalau selama kita berkawan, aku ni xdpt jd yg terbaek... aku harap ko xbenci aku macam org lain bnci aku...hohoh...tacing tol...

    ReplyDelete
  3. xda sape bencikan sesape. jangan jadi org yang cepat bencikan org lain.. hu

    ReplyDelete
  4. sape plak yg bncikan kat ko..xyah la nk mtk2 maap..mane ade mnsia yag smpurna kat dunia ni..huhuhuhu..kaer

    ReplyDelete
  5. Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

    ReplyDelete