Thursday, 29 October 2009

Aktiviti Dua....Bersiar2...

Lagi satu aktiviti yang best pada petang2 adalah
buat lawatan ke dusun buah-buahan...xjauh pun...
belakang kolej ja kan...masa aku gi hari tu ngn
zul,napi,n chek xsempat nak masuk...just
kutip je kat pokok rambutan yang kat luar...
tapi apa yang bst nyer pokok rambuta tu
adalah lokasi nya berdekatan g loji ta**k
(napi yang bagitaw)....huhuhu...
pada mulanya beliau xhingin pun makan...

tapi bila aku ngn zul pi makan dgn enakya
walaupun pada hakikatnya buah itu kecik jaa..
depan napi buat2 sedap..huhuhu..
beliau pun apa lagi...membuka langkah then
memanjat pokok rambutan itu dengan rakusnya
bagaikan tarzan di hutan rimba...sori naa...


setelah penat makan...kami pun bermai2 di sekitar
itu..kami main counter strike ,tipu jaa....

sungguh menyelerakan...
ini baru dikatakan terbaek dari ladang...

sungguh menyerlah zul mengigit
rambutan yg pokokya berhampiran loji
ta**k itu...

akulah tarzan UPM...yihaaa
menyerlah taw logo upm kt
baju napi tu..mantop!!!

nak jugak budak yg baju oren tu...
huhuhu...cam nak jatuh jak...
cover seyhhh....

harus ke zul ngn chek sedang
becanda di pesisiran longkang..
fuh...saaangat laaa romantik ..

4 comments:

  1. hallo..aku ase ak xla dahyat mcm ko ggt..ko siap ggit rmbtn tu kat pokok lg..huhuhu..walupn kat loji tuttttttt..tpi still ko berselera kan??huhuhu
    tambah2 lgi si napi..huhuhu..
    tarzan kew??
    bkan posing jew kew??huhuhu
    -kaer

    ReplyDelete
  2. hello...aku just pose je time gigit tu...tapi yg realiti nyer ko laa...

    ReplyDelete
  3. hope bhgia dgn abg baru..motif aku bercnda dgn chek..harus tgok ko n napi bermanja d pokok..huhuhu..

    ReplyDelete
  4. harus ke xsayang mulut??? harus laa aku professional...xmaen r abg2 ni... menjijikkan jew...abang aku pun aku xkenal sgt lagi...nak plak cari abg palsu plak...motif???

    ReplyDelete