Thursday, 29 October 2009

Aktiviti di Musim Peperiksaan

Lama daa tak hapdet blog yang tersayang neyh...
tak sempat...selalu je xde point nak cakap pasal pe..
kali ni ak crita byak sangat benda2 yg serunut...
antaranya adalah....huhuuhu...:-

1) Melepak di padang kawad sambil makan2...
-ini adalah idea mantap aku ngn zul...ptg tu kitorg
naek basikal nak pi meronda2...aku pn bgi cdgan
supaya pergi ke sri serdang untuk beli pisang goreng
untuk dijadikan juadah melepak..kitorg setuju...
yang sadis nya basikal ada 2 je...is ngn amey
tertinggal dan ditinggalkan...kitorag suruh diorang
gerak ke padang kawad lu semntara kitrng gi beli
mkanan kat ss...otwy ke ss tu lie clear cuma basikal
aku ja asyik duk bunyi..gear rosak...huhuhu...
otway balik air yag zul beli tertumpah lam plastik..
sebab dia nek basikal very the gelojoh hahaha...
masa tu dah la ujan...kayuh punya laa laju..
nak sampaikat guard tu basikal aku lak
tercabut rantai... zul lak tinggalkan aku..ceh...
aku baiki sendiri dgn menggunakan kepakaran
yang ado ini...c da leg r...huhuh

apa yang ko wat tu zul???semangat !!

sedap sehingga menjilat jari budak ni...

amey...sedap btol kepok ni...rezeki...

6 comments:

  1. aku pom teringin nak wat camtu..mungkin mcm buang mase jek..tp sbnarnya kite enjoy kan..at least,kite epi even mase terbuang pom..

    ReplyDelete
  2. kdg2 kita perlu gak msa tuk brgmbra mCshortY n wat prkara len slain stdy jew..jdikan masa tu sbgi riadah.huhuhu.kita kna gak happy dgn wat semua aktivti yg kte nak slgi mana kita msih kat cni n msih bersama dgn shbt2 yag kte syg n bek.lpas dh hbs stdy mgkn msing2 ada hala tuju n hdup sndri..mgkn susah nk jmpa.so gnakn ksmpatan yang ada..nikmati hdup dgn org d sklilng.
    -kaer.

    ReplyDelete
  3. huhuuh...banda2 mcm ni la yg kite akn igat bile time keje nanti... mesti kita windu kat kawan2 kn...

    ReplyDelete
  4. harus la akn ingt..
    ko ni mcm nk jtuhkan aku jew..slalu ambk gmbr aku yg post dlm keadaan hodoh..huhuhu..

    ReplyDelete
  5. hello...aceli gmbar mcm tu laaa membuatkan ko "cute"...cute ke??? motif kipas bawah!!!!

    ReplyDelete
  6. jangan salahkan camera kalau wajah kite kelihatan hodoh dalam gambar.. hehehe

    ReplyDelete