Friday, 30 October 2009

Aktiviti 3...gi library


Ini adalah idea zul yg baek itu... Saya, Iskandar ikut jer... Mula2 Amey xikut. pada hari ketiga amey mula ikut...hari ke4 dah xg koz zul ada exam..hari isnin ni kitorng gi sana balik.. cam biasa..bertolak kul 9.20am... masing2 bawak sweater...sejuk ker???huhuhu.. sampai sana terus cari port yg best...

3 jam pertama still focus lagi on study... pastu kitaorg gi makan kat depan librry pd hari 1st., hari kedua lak kat faklti ekonomi..best plak makn kat situ.. pastu gi solat zohor...

masuk balik library... 30minit pertama kitorng harus berbual... dah laa cakap kuat2...ngn gelak2 lagi... semua org tengok...giler...bapak laa malu... dah laa makan lam library...aku yg bawak... sbnrnya nak beli kepok lekor...tapi xjadi... zul xbagi..dia takut nak makan ..very the skema..

pastu masa kat lam library tu ingt kitorg je yg hyper active...ropanya ada lagi... sorng mamat tu ntah buat hapa sampai terjatuh kaki/tiang meja...tergolek2...semua org tgk... dasyat...3x...

iskandar masih lagi focus n focus... zul plak xhabis2 ngn buku tingktn 3 dia tu... pastu ngantuk...aku ni cam biasa r kalo tgk org tido.. aku pasti akan mengacaunya...aku snap laa beberapa gambar zul tido...mesti korang nak tgk kan.. kat bwah aku post...huhuhu...

pastu aku lak yg tido lepas tu....aman... ropa2nya si zul pun snap gak pic aku.. ceh...harus ke zul???mintk bluetooth xbagi lak.. huhu...is masih lagi focus...

"aku mencari jalan untuk tidak mau bosan... haaaaaaaaa.....da dpt idea.... sedang diorng focus membaca mengira... aku dgn senyap2...menyepak sandle is ngn zul yg ada kat bawah meja itu....puas hati...hahah.. dah kuar tanduk daaa....huhuhuhu..."

hello..ingt aku sorang ja kuar tnduk...
zul pun sama..5 tnduk lgi..tgh aku focus study....
memang giler2 focus laa....siyes...
sandle aku plak tercampak kat tepi tiang...

aku: zul ambik sandle aku...
zul: ambik sendiri...
aku: tolong laa jap..
zul: apa guna aku baling kat sana kalau ko xambik..
aku: ceh...(smbil berjalan kaki lembu)...

focus giler kan...xperasn pun diorang ambk gmbr
(padahal memaksa is ambik gmbr time ni)


study dgn penuh perasaan...
diserikan dgn kerut di dahi..


maintain focus...bukan is...tapi
yang kat blakng is tu..


ntah mimpi hapa laa time nih...
korang ada mpak bunga x kat kpla zul??


semua kertas ats meja tuh is punyer...

tgk laa si raja lawak musim ke 4 tu
tgh bentang paper work ke zoo negara
kpda pengarah iaitu iskandar..huhu..


aceli saya malu masa ni koz
diorng paksa, nak ambik gmbr saya..




3 comments:

  1. kte kna tido bla ngantuk.bkan nk than2..kalo stdy ngantuk xkn fham punya..huhuhu..at least ko tido gak..huhuhu.harus kew ko suka dgn bunga2 kat kpala aku..harus tu angrah yg teristmwa..huhuhu..maintain stdy tuk sem akan dtg..huhuhu..-kaer

    ReplyDelete
  2. janji taw mantain stdy kt library n port yg sama...kat bilik karel pun xper... bleh bergossip sket... hoho... xhbis2 ngn gossip...ish3x... gud luck ekk...

    ReplyDelete
  3. study sem depan?? MAKP dulu zul... huhu

    ReplyDelete