Wednesday, 2 September 2009

Soriii...

kepada semua kawan2 yang menantikan episod2 ramadan dari que...
que mintak maaf sebab xdapat nak siarkan dalam masa yang terdekat ni..
banyak masalah sgt...laptop que dah xleh nak guna internet....
kalau pasang adapter pun asYik eject je...bengang giler...
aceli banyak benda yang que nak post kat episod2 yang seterusnya...
que janji, que akan post ek...ni pun nak post, tapi xleh nak upload picture lak..
hmmm...sori ek...tunggu kemunculan ramadhan episod2 yang akan datang...
tq...

2 comments: