Wednesday, 2 September 2009

Ramadhan Episod 8

Terima Kasih sebab sedia menanti episod Ramadhan
dalam blog que..dalam episod kali ni Que nak cakap
pasal perjalanan que, zul, is, amey ngan najib ke Jalan TAR.
masa tu hari Sabtu...terponteng koko..huhuhu...
pastu malam tu dah bincang2 dengan bersungguh2....
semua org dah kena siap kul 8 PAGI!
sape yang tak siap KENA TINGGAL !!!!
ini adalah disiplin bila nak gi SHOPPING !!!!
sepatutnya dipraktikkan bila ke KULIAH jugak!!!
tapi....

keesokannya:
hmmmm...ye la tu kul 8 a.m..
yo yo oooo jeeee......
kul lapan baru start bersms dan bertanya,
dah siap ke lom??? dah bangun ke lom??
huishhhh!!!! termasuk gak aku..huhuhu..

semua peserta diminta berkumpul di bilik ZULKHAIR.
dengan hensemnya aku pun pergi ke bilik zul itu...
lorr....xdak orang pun lagi....aku, zul ngn najib jer...
huhuhu...kami pun menunggu ISKANDAR & AMIER.

sementara menunggu mereka itu...eloklah rasanya;
saya membuka laptop zul dengan sewenang-wenangnya
untuk melihat sesiapa yang mengomen di blog....
banyakkah peminat ku itu?????
hahaahahah...poyos jer....

kami bertolak kul 8.30...
tunggu bus depan KC...
bus dtg kul 9.00..
kami pun naik bus dengan hepi...
bak kucing yang dapat memakan ikan
dan terus berak di blok DELIMA !!!!
tak patut betol !!!

setibanya di sana untuk kali yg ke-4 bgi saya,
saya telah menunjuk cara2 ke jalan TAR..
mujurlah tidak sesat mencari jalan...
har har har.....
Is ngn Zul ingin mencari baju melayu raya.
Amey lak mencari sampin untuk baju raya.
Aku mencari kain telekung & tudung utk kakak ku..
Najib pula mencari baju di SOGO..

jam dah kul 3ptg...kami kena balik awal coz
aku ngn Is kena balik umah...kami berbuka di rumah..
yaho...hari ni pun makan ikan singgang..
Kak La yang wat...SEDAP SANGATTTT....
jangan lupa ikuti episod seterusnya
utk belajar cara2 wat kerabu....

jom tgk gambar2 menarik...huhuh..skema nyer!!!

is: aku nak baju ni !!
zul: aku nampak dulu laa...so ni baju aku laa..
is: xkira aku nak gak !!
zul: ni baju aku laa...aku punya !!!
Que: woi...apa gaduh2 ni??? xmalu ka??
mai laa kat aku baju tu..aku nak!!!
zul & is : DIAM !!!!!
Que: #R#F$%$Grwr34r24!!@#

is: autie, saya xnak yg ni, saya nak yg macam
abang hensem ni pakai...hensem ke???
aku: saya kah itu????
eh. apa kat ats kepala aku tu???

very the ramai manusia di SOGO

xleh blaaa r patung ni...sungguh teruja...

tetap berposing depan cermin...
tepi tandas lak tu...

butik itu ada dlm ni...

zul: xsempat saya nak ambik duit,,
sibuklaa duk ambik gambar saya...
amier: que xsuruh pun awak masuk!!!
najib & is: taw xpe!!!

is mencucuk duit...banyak tuuuu!!!!!!
cepat2..ambik gambar saya lak!!!!!

tunggu aku!!!! harus ke aku ditinggalkan???

2 comments:

  1. harusla que amek gmbr ni waktu aku jerit " que, cepat lintas! kereta tu..!!"

    ReplyDelete