Wednesday, 9 September 2009

Ramadhan Episod 18

Semalam dah kuar...
hari ni kuar lagi...
hari ni gi mines...
ngn adila,jan,as mije..

aceli kami ada majlis berbuka puasa
kat anjung mines resort...dekat ngn
mines...so kami gi awal...

jan,as ngn mije nak tgk wayang..
final destination 4...
waaaa...aku ngn adila da tengok...
aku ngn adila nak tgk citer len...
tapi xde yang best...
so tgk laa buat kli ke-2...
tapi xper...best kan citer ni...

dalam panggung...huhuhu
xstart pun lagi...
very the excited taw diorng..


lepas tgk wayang kami gi window shpping..
xbeli papew pun..tgk2 jer...
pastu aku jalan ngn as...
diorng entah kemana...


mana satu kaki aku???hahaha

nama saya palini..

dalam kul 7 kami gi restran tu...
jalan kaki jaa...
aceli majlis ni bersama pihak pengurusan
ngn MTM skali ngn felo...
masa sampai kat sana..
aku sorng je xpakai baju melayu..
mijea pun xpakai gak..huhuhu...
kami berbuka ngn nasi tomato...
ok laa best gak....

sedap sekali !!!!

beberapa saat sebelum berbuka...hihi


beberapa saat selepas berbuka..huhu!!

beberapa saat semasa berbuka.. hoho!!
*abang semey duk perati sapo tu??


beberapa saat sebelum balik kolej..
jimi ngn radzi menapau..

tak lupa juga pres yg menapau...huhu

4 comments:

  1. oit, ingat g kenduri ke nak menapau.. hu

    ReplyDelete
  2. haruske tengok dua kali cerita yg sama...

    ReplyDelete
  3. hrus laa citer best kena tgk byak kali

    ReplyDelete
  4. harus ke aku dilabel si hitam?!!!grrrrr

    ReplyDelete