Wednesday, 9 September 2009

Ramadhan Episod 17


Hari ini hari yang best...
huhuhu zul ngn amey ajak berbuka kt luar..
aceli dah rancang lama daa...
kami pegi mid valley...kul 12 kami dah ada lam
komuter kat serdang...
aceli si zul tu nak beli vest yang vogue..
katanye nak wat presentation...
meletop seyyyy...

setibanya di sana...terus gi cari vest tu..
ada tapi xde saiz untuk dia n tak de warna yg menarik..
ada ke patut satu tu cam carpet pengelap kaki tu...
gila ka nak pakai macam tu???
huhuu...xbeli pun....
tapi kami beli benda lain...
zul beli baju kemeja yg dia nak sgt2 tu...
amier beli jeans yang lawa giler2...aceli amier xtunjuk pun
aku lak beli sweater ngn sluar je..

pastu tup2 dah kul 4...nk tgk wyg lagi seh...
gi kat kaunter wayang...
mak ai...ramai giler org walaupun di buln puasa...
huhuhuhu...kami pun gi mines lak..
gi mines nak tgk wayang...
is ikut skali..dia dari kolej...
kami jumpa kat mines....
kami tgk citer FINAL DESTINATION 4
huhuhu.....tiket kul 5.45pm....
harap2 sempat laaa nak berbuka...

antara babak2 terakhir...seram...

best giler sehh citer tu...
nak terkeluar jantung...
is siap tutup mata lagi kt
part gunting tuh.....
memang seram giler....
zul lak siap membebel lagi lam panggung..
amier lak diam jew...huhuh...

lepas tgk citer
kami terus gi fudkot kt mines..
masa tu kul 7.00..
nak cari tempat tuk berbuka...
tpi semua penuh...tension...
beli air mineral jer...pastu gi solat dulu...
lpas solat tersinggah laa beberapa kedai...
huhuhuhuhu...
pastu gi makan...

aku makan mee sizzling...

meleleh seyyy.....sedap tuuu

zul makan nasi lam claypot..

xsedapkan..huhuhuh...

amier ngn is makan nasi goreng...

is punyer..

amier nyer..

best nyer....
pastu kitorng pun balik...huhuhu...
nanti bleh kuar lagi ek kengkawan...

kat kedai yg zul bli baju

kat mid ni...


2 comments: