Tuesday, 11 August 2009

RM8 jer????? Biar Betol !!!!!

ANDA TAK PERCAYA????
BETUL RM8 JER.....
NAK TAW APA???

HAAA....NI NAK HABAQ NI...

ASTICARE PRODUCTS

RESEPI WARISAN MELAYU LAMA

100% dari herba..
dia ada byak product...
tapi yg saya jual hanya sabun jaa...
MEMBERSIH,MELEMBUT,MERAWAT.
ada 5 jenis...
setiap 1 RM8 jaa...
memang btol2 berbaloi...

1. SINTOK LIMAU
Hilangkan bau badan anda dengan sintok limau asli cara moden.
Juga mampu menghilangkan daki-daki kotor serta garisan hitam pada tubuh.
Boleh diguna pada wajah, bahagian ketiak serta ruang tubuh yang berbau dan berdaki.

2.GAMAD LAHAR
Rumusan khas dari pati gamad dan lahar gunung berapi
untuk masalah jangkitan kulit serta membantu
menghilangkan kecacatan parut pada wajah dan kulit.
Boleh diguna pada bahagian wajah serta
mana-mana bahagian yang dijangkiti dan berparut.

3.Pueraria Mirifica
Tambahan ekstrak pati asli P.Mirifica serta tumbuhan kaya hormon phytoestrogen membantu meransang hormon kewanitaan untuk wajah dan tubuh kekal cantik dan remaja.
Boleh diguna pada bahagian wajah serta mana-mana bahagian yang dikehendaki.

4. FLORAL ALOE
Gabungan khas bunga-bungaan terpilih yang dipercayai punya kesan antikanser dan antipenuaan menawarkan pilihan bagi yang menginginkan penjagaan rapi agar
kulit kekal sihat, lembut dan terpelihara dari unsur karsinogen dan bahan asing.
Boleh diguna pada bahagian wajah serta mana-mana bahagian yang dikehendaki.

5. RASPBERRY
Manjakan diri anda dengan sentuhan buah-buahan raspberry dan
pati asli aloe vera yang membersih dan mengembalikan kelembutan kulit anda.
Juga sangat sesuai sebagai pilihan alternatif pada kanak-kanak.
Boleh diguna pada bahagian wajah serta mana-mana bahagian yang dikehendaki.

CEPAT-CEPAT !!!!!!!!
DAPATKAN SEGERA...
MEMANG STOK TERHAD..
XADA DIJUAL DI KEDAI2 PUN...
JUST KEDAI2 TERTENTU JA ADA..
KALAU NAK BELI, BELI NGN AKU EK!!!
ESPECIALLY BUDAK2 K6 !!!!
BELI TAW!!!!


7 comments:

  1. harus laa danny... followers aku yg kat k6 WAJIB BELI... xde harus2...
    WAJIB TAWW...termasuk ngn IS skali..
    beli ekk...

    ReplyDelete
  2. hehehehe

    kalau ada discount smpai 80%

    bole lah order satu

    bole? hehehe

    ReplyDelete
  3. harus laa yg rm8 ni setelah di diskaun 80%...huhuhu..boleh jak nak beli... kuwe: ko wajib beli....

    ReplyDelete
  4. haruske i wajib beli? i dah banyak produk la que.. nanti kalu dah habis yang i ada n i dah tak mampu nak beli produk i, baru i beli kat u ekkkk,,, hehe

    ReplyDelete
  5. harus ke produk ni untuk org yg xmampu beli produk mhl mcm u bli???
    harus laa produk i ni lagi berkesan..

    ReplyDelete