Friday, 28 August 2009

Ramadhan Episod 7

*Hari ni sangat pelik...
tidur kejap jer....
tolong rumet wat wallpaper
untuk laman web...
pastu amey ajak gi bilik dia sahur..
huhuhu...

*yang pasti hari ni
aku nyer nasi goreng ikan bilis
dah berwarna merah....

*lepas sahur terus tidur..
pastu hujan lebat
waaa...bestnyer titoooo...
bestnye peluk bantall...
empuk sangat....
windu sangat kat bantal peluk
kt umah..huhuhu...

*pi kelas lambat..
huhuhuhuhuhuhu...
tadi kelas aljabar linear..
tapi rupanyer aku adalah
antara orang2 yang terawal gak laa..

*masuk je dewan kuliah dgn semngat...
tapi hujung2 nyer ada perkara yg wat aku geram..
hurmmm..sabar je laa que...
panas telinga akuu....istighfar byak2...

*balik kolej aku gi wat banner
untuk ihya' Ramadhan...
huhuhu...conteng2 jap...
waaaa...dah cantik....
saper yang buat??????
Quee....

*sikdjfisj0w93r09!!@#!@
aceli Zul, Mimi,Adila,Faidzan, ngan Adi wat skali..

*masa nak beli makanan tadi,
aku beli ikan bakar...
ikan singgang xada..(T__T")..
nak ikan singgang...

*masa balik aku terus ke bilik..
aceli nak mandi...
tapi tertido.....
aaaaaa........
zul dah sms ngn miscal kat dua2 hp..
is pun sama...
bagun2 je terus minum air coz dah azan..
pastu gi mandi...
solat maghrib...
gi berbuka kat bilik zul...
huhuhu...
harus laa kena membebel ngn zul...
hahahahaahah...
xberenti2....huhuhoii..

k laahhh...aku duk bilik zul ni...
update blog kat sini...
nak solat terawikh dulu....
daaaa.....


3 comments:

  1. hujung kelas aljabar wat u mrh? u marah kat i ke ? sory maybe pressure u pasal gi sogo n tak dapat bukak puasa kat luar. sory sgt..

    ReplyDelete
  2. harusla menanti cerita kat sogo.. hehe

    ReplyDelete
  3. salam kemerdekaan malaysia..langit di atas kepala tanah sebagai tapak..tanah ni aku dilahirkan..air dibumi ini aku minum.. udara disini aku sedut..hasil bumi disini aku jadikan darah dagingku..maka wajiblah aku pertahankan ini bumi yang ku pijak tak akan di punyai orang lain selain dari kami malaysia.. salam kemerdekaan pada anda tulus dari http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/
    salam bulan ramadan &
    salam kenalan dari kami

    ReplyDelete