Wednesday, 26 August 2009

Ramadhan Episod 4

Salam Ramadhan...
Aceli hari ni update blog gun laptop rumet..
huhu..tenkiu2...
nak citer ape ek hari ni???
citer pasal gi bazar lahh...
huhu...
pada suatu hari iaitu hari semalam,
Saya bersama is,zul ngn najib telah pergi ke bazar..
kami pergi dengan menggunakan kaki...
wlaupun panas terik kami tetp redah jer...
macam lagu Dato' CT,
"panas trik, hujan badai, kita lalui bersama..."
arakian, bermula lah cerita...
kami ingin mencari makanan...huhuhu...
tapi...kat situ, very the ramai manusia...
ada kcik, ada tua, ada cantik ada hudus,
ada gembira( gemuk), ada kursus(kurus),,,
mcam2 ada...
lauk pauk pun banyak gak...
tapi last2 aku beli naasi kerabu ngn
kuih pelita ja..eh lupa lk... pelita ke lilin ek???
hmmm salah satu tu laa....
pastu jenjalan2...
haaaa camtu je laa alkisah nyer..
cam tak menarik je kan!!!
bukan entri ni yang xmenarik..
tapi bazar tuuu....
dah la semuanyer mahall...
aku nak beli ikan bakr yang
nampak saaangat sedap...
tapi hrga dia rm10 tuuuu......
giler arrrr....bye2 jee laa kat ikan tu..
jAlan2 lagi...jumpa plak ngn sup...
waaaa...teringat laak nak makan nasi air...
nak makan bubur lambuk...
dah lma x makan bubur lambukkk...
mmmm...nanti nak suruh Ma wt laaaa..
aceli aku blik 17/9/2009...
dah tak jadi nk balik 13/9/2009..
nak mintak maap ngn kak La n abg Zahir..
tiket yg abang Zahir beli tu xjadi ambik..
Sorry sgt2 kot hari tu surh beli...
A.chik rasa bersalh plk....
Sorry Sangt2...
Sorry and TQ..
Pastu sori skali lgi coz xleh nk berbuka puasa sma2
kat rumah Kak Ti..Abang Chik kena kuar gi beli brg
kat Cik Ngah ngn Kak Ros...diorng kirim..
kalau tak beli rasa cam bersalah plak coz dahla
jarang jumpa....skali skala je kann...
lagipun nak la bagi buah tgn kt diorng...
walaupun nanti kena bayr gak..huhuhu..
k..Anyway thanks a lot...daaa

2 comments:

  1. nape blik lmbt plak..kn best klu dpt blik seminggu awl..

    ReplyDelete
  2. Last day pergi bazar.. penat,panas!

    ReplyDelete